ویژه برنامه های شبکه دو سیما در شب یلدا

شبکه دو سیما به مناسبت شب یلدا 96 با برنامه های ویژه ای از جمله «یک دقیقه بیشتر» و «عصر خانواده» مهمان خانواده های ایرانی هاست.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی شبکه دو؛ «یک دقیقه بیشتر» عنوان ویژه برنامه ایست که به مناسبت شب یلدا در دو بخش ویژه با حضور مهمانان مختلف روانه آنتن می شود.

این برنامه میزبان مهمانان مختلفی است که بخش اول توسط مخاطبان از میان حوزه‌های مختلف ورزش، فرهنگ و هنر مثل موسیقی، سینما، تئاتر انتخاب می شوند و در بخش دوم خوانندگان، بازیگران سریال های پرمخاطب، یکی از مادران شهدای حرم و ... مهمان برنامه می شوند.

فواد صفاریان پور کارگردان این برنامه است و مژده لواسانی اجرای این برنامه را بر عهده دارد.

«یک دقیقه بیشتر» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان که پنجشنبه 30 آذر ماه ساعت 20:00 و 23:30 از شبکه دو سیما پخش می شود.

همچنین برنامه «عصر خانوده» به مناسبت شب چله (پنجشنبه 30 آذر ماه) میزبان خانواده هایی از اقوام مختلف است تا بدین ترتیب به شناخت بیشتر فرهنگ، آداب و رسوم مختلف ایرانی در شب یلدا بپردازد. افزون بر این استفاده از موسیقی های محلی، گزارش های ویژه و حضور مهمانانی از حوزه های مختلف فرهنگ، هنر، سینما، ورزش و .... از دیگر بخش های این برنامه است.

برنامه «عصر خانواده» کاری است از گروه خانواده به تهیه کنندگی علی اصغر کریمی و با اجرای گیتی خامنه، محمودرضا قدیریان و ثریا بناکار که به صورت ثابت از شنبه چهارشنبه ساعت 18:00 روانه آنتن می شود.

503

کد خبر: 886710

وب گردی

وب گردی