مرکز آموزش و یادگیری الکترونیکی در دانشگاه آزاد واحد سنندج به بهره‌برداری رسید

رئیس دانشگاه آزاد واحد سنندج گفت: استفاده از شیوه ها و روش های نوین به ویژه در حوزه الکترونیکی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

به گزارش ایسکانیوز،در مراسمی و با حضور رئیس و اعضای هیات رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج، مرکز آموزش و یادگیری الکترونیکی (طرح آراسموس) مورد بهره برداری قرار گرفت.

رئیس واحد سنندج در این مراسم اظهار کرد: استفاده از شیوه ها و روش های نوین به ویژه در حوزه الکترونیکی یکی از نیازهای لازم و ضروری است.

دکتر محمدقربان کیانی با اشاره به آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت از شیوه های نوین گفت: انتظار می رود که سایر اعضای هیات علمی نیز در طرح ها و برنامه های این چنین مشارکت داشته باشند.

برهان شکراللهی عضو هیات علمی واحد سنندج و مسئول اجرایی این امر نیز در سخنانی گفت: این مرکز در راستای استفاده از سیستم های نوین مدیریت آموزشی بر پایه یادگیری الکترونیک راه اندازی شده است.

وی افزود: این کار برای نخستین بار در میان واحدها و مراکز دانشگاه آزاد اسلامی کشور در واحد سنندج و بر اساس معیارهای بین المللی و زیر نظر اتحادیه اروپا راه اندازی شده است.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سنندج گفت: در مرحله اول اعضای هیات علمی و در ادامه دانشجویان می توانند از این ظرفیت ایجاد شده در واحد سنندج بهره برداری کنند.

204

کد خبر: 886753

وب گردی

وب گردی