حضوردانشگاه آزاد اسلامی واحد رودباردر همایش هفته پژوهش و فناوری

دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار در همایش هفته پژوهش و فناوری شهرستان رودبار که با حضور مسئولین ادارات، نهادها، فرماندار، دانشجویان و مسئولین دانشگاه های شهرستان رودبار و برخی از مسئولین استانی برگزار شد، به ارائه دستاوردهای علمی و پژوهشی خود پرداخت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار این همایش به ابتکار فرمانداری و به میزبانی آموزشکده فنی سید الشهداء رستم آباد در روز دوشنبه 27 آذر 1396 که به مدت دو روز با هدف رونمایی از دستاورد های جدید پژوهشی شهرستان و تقدیر از برگزیدگان پژوهشی و فناوری برگزار گردید.

دانشگاه آزاد واحد رودبار نیز به معرفی دستاوردهای علمی پژوهشی و همچنین توانمندی کارگاهی و آزمایشگاهی خود پرداخت.دکترفدایی رئیس واحد رودبار به همراه هیات رئیسه و تعدادی از اساتید و دانشجویان در غرفه دانشگاه حضور یافتند.

وی ترویج فرهنگ پژوهش در کشور را یکی از اهداف عملی برگزاری هفته پژوهش دانست و افزود: خوشبختانه،اساتید و پژوهشگران خوبی در سطح شهرستان داریم که می توان از ظرفیتهای آنها در جهت توسعه شهرستان رودبار استفاده کرد.

رئیس دانشگاه آزاد واحد رودبار گفت: با توجه به سرمایه گذاری دانشگاه آزاد در توسعه تحصیلات تکمیلی ،این دانشگاه آمادگی خود را برای حل مسائل و مشکلات شهرستان در قالب پژوهش های کاربردی و پایان نامه های دانشجویی اعلام می دارد.

در خاتمه افتتاح مراسم از دو تن از اساتید برتر عرصه پژوهشی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودبار تقدیر وبه یک نفر دیگر از اساتید واحد تندیس همایش اهداء گردید.

کد خبر: 886846

وب گردی

وب گردی