استقرار نظام ارجاع یکی از عوامل موفقیت در ارائه خدمات با کیفیت مبتنی بر مدیریت هزینه ها است

معاون درمان وزارت بهداشت گفت: استقرار کامل سطح بندی خدمات درمان، بازنگری ارزش نسبی خدمات، تدوین راهنماهای بالینی (گایدلاین ها)، آموزش و توانمندسازی مدیران، از جمله اقدامات بسترسازی است که در حوزه درمان ادامه خواهد یافت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس، قاسم جان بابایی، در نشست هم اندیشی اقتصاد درمان با رویکرد مدیریت هزینه گفت: برنامه های حوزه درمان باید طبق ساختار و برنامه و با فرآیندهای مناسب و جاری و مداوم ادامه پیدا کند و در این راستا سطح بندی و استقرار نظام ارجاع یکی از عوامل موفقیت ارائه خدمات با کیفیت با پوشش فراگیر مبتنی بر مدیریت هزینه ها است.

وی با بیان اینکه اجرای برنامه تحول نظام سلامت کاملا به جا بوده است، خاطرنشان کرد: طی 40 سال گذشته تجربه خوب و موفقی در سطوح اولیه درمان داشته ایم و با توجه به محدودیت منابع نیاز به بازنگری برنامه های پیشین و تدوین بر خط برنامه های آتی داریم.

جان بابایی گفت: تمامی اقدامات و فعالیت های حوزه درمان با سیاست گذاری درستی اجرا شده است، اما به طور کامل با هم مرتبط نشده اند.

وی افزود: استقرار کامل سطح بندی خدمات درمان، بازنگری ارزش نسبی خدمات، تدوین گایدلاین ها، آموزش و توانمندسازی مدیران، از جمله اقدامات بسترسازی است که ادامه خواهد یافت.

معاون درمان وزارت بهداشت بیان کرد: در حوزه درمان اولویت بندی برنامه ها و اصلاح فرایندها با رویکرد مدیریت هزینه ها و دستیابی به اهداف عالیه سلامت باید صورت گیرد.

705

کد خبر: 886919

وب گردی

وب گردی