فدراسیون جهانی والیبال بر ارتقای کیفیت رسانه‌ای مسابقات ساحلی تاکید کرد

فدراسیون جهانی والیبال (FIVB) بر ارتقای کیفیت رسانه‌ای مسابقات والیبال ساحلی جهان برای افزایش مخاطبان آن تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، ارتقای کیفیت رسانه‌ای مسابقات والیبال ساحلی جهان در نشست شورای ساحلی فدراسیون جهانی والیبال از سوی آری گراسا رئیس فدراسیون جهانی مطرح شد. همچنین در این نشست بر استانداردسازی مراسم اهدای جوایز، انجام مصاحبه‌های پس از بازی‌های ساحلی، افزایش استفاده از تکنولوژی (صداگذاری با کیفیت بالا، گرافیک مجازی، چشم عقاب، آمار بازیکنان) و 140 ساعت پخش زنده تلویزیونی تاکید شد.

در سال جاری میلادی 43 تورنمنت بین المللی والیبال ساحلی با 7 میلیون و 424 هزار دلار جایزه برگزار شده است که میانگین جایزه هر تورنمنت 172 هزار 651 دلار بوده است.

در این جلسه تاکید شد که مسابقات سه ستاره و چهار ستاره باید 4 زمین مسابقه و دو زمین برای گرم کردن بازیکنان داشته باشد. همه مسابقات (گروه اصلی و انتخابی) در 5 روز برگزار شوند.

همچنین سیستم امتیاز ورودی ساحلی بازان بر اساس معیاری که از اول ژانویه 2018 تعریف شده، حساب می‌شود. تیم‌هایی که از 21 روز قبل از شروع مسابقات جدول اصلی در 6 رقابت آخری که شرکت کرده باشند (قهرمانی جهان و تور جهانی) و جزو چهار تیم برتر رقابت‌ها شده باشند.

سومین دوره مسابقات والیبال ساحلی تور جهانی به میزبانی جمهوری اسلامی ایران از سه شنبه اول تا شنبه پنجم اسفندماه به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.

602

کد خبر: 887037

وب گردی

وب گردی