انعقاد تفاهم نامه همکاری های پژوهشی بین شرکت آبیاری کارون بزرگ با واحد شوشتر

دکتر احمدرضا عمانی از انعقاد تفاهم نامه همکاری های پژوهشی بین شرکت بهره‌برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ با دانشگاه آزاد اسلامی شوشتر خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی واحد شوشتر، جلسه ای با حضور دکتر احمدرضا عمانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شوشتر و مهندس محسن سعادت فر مدیر عامل شرکت بهره برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ و همچنین دکتر حیدری مدیر دفتر پژوهش­ های کاربردی سازمان آب و برق خوزستان و مدیران و کارشناسان طرفین در محل ساختمان مدیریت شرکت طرح آبیاری برگزار شد.

▫️دکتر عمانی ضمن تشریح توانمندی های بالای علمی و تحقیقاتی دانشگاه آزاد شوشتر و جایگاه ممتاز این دانشگاه در منطقه اظهار امیدواری کردند با انعقاد این تفاهم نامه شاهد تسریع در روند ثبت و اجرای پروژه های پژوهشی در این حوزه باشیم. وی این جلسه را در راستای توسعه ارتباط بین صنعت و دانشگاه و توجه به لزوم بهره­ برداری همه جانبه از ظرفیت دانشگاه ­ها و مراکز پژوهشی و دستیابی به برخی از اهداف سیاستهای کلی علم و فناوری دانست.

▫️رئیس شورای پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان تصریح کرد: ابلاغ سیاست­­ های اقتصاد مقاومتی و علم و فناوری از سوی مقام معظم رهبری را فرصت ارزشمندی برای توانمند­سازی و خود اتکایی کشور و به­ ویژه بومی ­سازی فناوری در امور مهم راهبردی دانست که از طرفی شرایط خاص اقلیمی کشور و ضرورت استفاده بهینه از منابع حیاتی آب و انرژی، تعمیق بنیان های علمی و فناوری صنایع آب و برق را دو چندان کرده است.

▫️وی در ادامه از عقد تفاهم ­نامه همکاری بین "شرکت بهره­ برداری از شبکه های آبیاری و زهکشی کارون بزرگ (بعنوان کارفرما) و دانشگاه­ آزاد اسلامی واحد شوشتر (بعنوان مشاور پژوهشی) را به عنوان یکی از اقدام های مورد تاکید دکتر ولایتی رئیس هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه همکاری دانشگاه ها با مراکز صنعتی در زمینه مدیریت منابع آب خبر داد.

کد خبر: 887063

وب گردی

وب گردی