مرحله استانی و نهایی  «تِد» در دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد

مرحله استانی و نهایی تِد (تکاپوی دانشجویی) در دو نوبت صبح و عصر در تالار امیرکبیر دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی اراک برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی اراک، در راستای اهداف فرهنگی و علمی دانشگاه مرحله استانی و نهایی تد (تکاپوی دانشجویی) به همت کانون دانشجویی طلوع اندیشه، گروه روانشناسی، دفتر فرهنگ اسلامی دانشکده علوم انسانی و با حمایت حوزه معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی اراک در دو نوبت صبح و عصر در تالار امیر کبیر دانشکده علوم انسانی برگزار شد.

در این جشنواره برگزیدگان مرحله واحدی در سه مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکتری از واحدهای دانشگاهی اراک، ساوه و خمین با هم به رقابت پرداختند.

در پایان این مراسم بر اساس داوری های انجام شده افراد زیر انتخاب و به عنوان برندگان جشنواره ی استانی تد (تکاپوی دانشجویی) اعلام شدند؛ در مقطع کارشناسی مهنوش نیازی، علی چاپاری و یوسف مهر اندیش از واحد اراک به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند و در مقطع کارشناسی ارشد محمد فولادوند، عاطفه دریابیگی و محمد مهدی جیریایی از واحد اراک هم به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند همچنین در مقطع دکتری نیز فاطمه یزدانی، رامین افتخاری و احمد صابری راد از واحد خمین توانستند رتبه های اول تا سوم این جشنواره را بدست آورند.

این جشنواره با استقبال کم نظیر استادان، کارکنان و دانشجویان روبرو شد و رقابت تنگاتنگ دانشجویان باعث شد که جشنواره در دو نوبت برگزار شود.

کد خبر: 887077

وب گردی

وب گردی