«سیمای طبیعت» به نمایش در می آید

آثار نقاشی یلدا شجاعی در نمایشگاهی تحت عنوان «سیمای طبیعت» به نمایش درمی‌آید.

به گزارش ایسکانیوز، در نمایشگاه «سیمای طبیعت» آثار نقاشی یلدا شجاعی روی دیوار خواهد رفت که در آنها این هنرمند با الهام از طبیعت و موجودات زنده و با گرایش هایپررئالیسم به خلق اثر پرداخته است. در این نمایشگاه 15 تابلو از شجاعی به نمایش درخواهد آمد.

یلدا شجاعی در بیانیه این نمایشگاه آورده است: زیبایی‌های دنیای پیرامون ما بویژه طبیعت بکر به همراه زندگی حیوانات انگیزه محکمی است برای تمرین تکنیک؛ برای من در شروع راه نقاشی این آغاز دلگرم کننده‌ای است تا بتوانم در کنار درک بازی نور در تاروپود بدن حیوانات و پیچ و خم زیبای آنها، مهارت خود را در طراحی و نقاشی به چالش بکشم. من با استفاده از هنر عکاسان، هنر خود را تمرین می‌کنم و این شروع راه است، راهی طولانی که ممکن است بارها تغییر کند ولی آنچه بر روی بوم می‌آورم یک نقاشی است، یک نقاشی صرف.

در دنیای کنونی با گذشتن از مرز واقعیت ها و سپردن ذهن به دنیای مینی مالها به گونه ای از وجود آنچه که هست فاصله گرفته‌ایم با رویکرد رئالیستی سعی در بازگشت ذهن مخاطب به آنچه که هست و در پیرامون ما می‌گذرد داشته‌ام، چرا که گذر به واقعیت تنها رویکردی است که مغفول مانده و نیاز است که آن را دریابیم.

این نمایشگاه از اول دیماه تا هفتم این ماه در گالری فردا برپا خواهد شد و علاقه‌مندان برای دیدن آن می‌توانند از ساعت 16 تا 20 به گالری فردا واقع در خیابان کریمخان زند، زیر پل کریم‌خان، خیابان حسینی، کوچه اعرابی 6، پلاک 2 مراجعه کنند.

503

کد خبر: 887163

وب گردی

وب گردی