12 هزار و 743 مصدوم زلزله در بیمارستان صحرایی ثلالث باباجانی ویزیت شدند

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان ثلاث باباجانی گفت: در بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی که به همت همکاران ما در دانشگاه علوم پزشکی قزوین برپا شده، تا کنون 12 هزار و 743 نفر ویزیت شده اند.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر پویان احمدی با بیان این مطلب، اظهار داشت: پزشکان، پرستاران و متخصصانی از دانشگاه های علوم پزشکی گیلان، تبریز، گیلان، اصفهان و البرز در شهرستان و بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی حضور یافتند و به ارائه خدمات درمانی به مردم این منطقه پرداختند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر پزشکان و متخصصان دانشگاه علوم پزشکی البرز در بیمارستان صحرایی ثلاث باباجانی مستقر هستند، افزود: متخصصان مورد نیاز در رشته های داخلی، زنان و اطفال به اندازه کافی به این منطقه اعزام شده اند و هفته گذشته نیز یکی از چشم پزشکان با حضور در منطقه ثلاث باباجانی، اقدام به ویزیت و ارائه عینک رایگان به بیماران کرد.

دکتر احمدی یادآور شد: تا کنون 31 تیم بهداشتی از دانشگاه های علوم پزشکی در مناطق شهری و روستایی ثلاث باباجانی جضور یافته و خدمات مورد نیاز مردم را ارائه داده اند و هیچ کمبودی از نظر ارایه خدمات درمانی لازم به بیماران وجود ندارد.

رییس شبکه بهداشت و درمان ثلاث باباجانی اظهار داشت: به دلیل عدم وجود بیمارستان در این شهرستان و فاصله زیاد آن تا کرمانشاه، مجبور هستیم که بیماران را برای دریافت خدمات بیشتر به شهرستان جوانرود اعزام کنیم و در حال حاضر یکی از مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان، کمبود آمبولانس است زیرا از 6 آمبولانس این شهرستان، دو دستگاه آن فرسوده است و وضعیت مناسبی ندارد.

701

کد خبر: 887180

وب گردی

وب گردی