بانک‌ها از بخشودگی سود و جرایم وام ها استنکاف کرده و خون کشاورزان را در شیشه کرده اند

نماینده مردم رزن در مجلس با بیان اینکه میلیاردرها در وزارت جهاد کشاوری اعمال نظر می‌کنند، گفت: بانک‌ها از بخشودگی سود و جرایم وام ها استنکاف کرده و خون کشاورزان را به شیشه می‌گیرند.

حسن لطفی نماینده مردم رزن در مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی در جلسه علنی امروز (چهارشنبه) پارلمان، خطاب به وزیر جهادکشاورزی گفت: کشاورزان تا کی باید تاوان سنگین برنامه‌ریزی نادرست شما را بدهند؟

وی اضافه کرد: کشاورزان یا بدهکار اقساط ماشین‌آلات کشاورزی هستند یا بدهکار اقساط برقی کردن چاه‌ها یا جریمه امور آب یا بدهکار آبیاری تحت فشار که هنوز اقساط آن تمام نشده، شبکه‌های آن فرسوده شده است.

«بانک‌ها از بخشودگی سود و جرایم استنکاف کرده و خون کشاورزان را به شیشه می‌گیرند. پس‌انداز کشاورزان در طول یک سال به یک میلیون تومان هم نمی‌رسد و این در حالی است که میلیاردرها به این وزارتخانه اعمال نظر می‌کنند.»

نماینده مردم رزن در مجلس در ادامه تذکرش خطاب به وزیر ورزش و جوانان اظهار داشت: چرا در توزیع عادلانه امکانات ورزشی کم کاری می‌کنید و این بی‌عدالتی تا کی ادامه خواهد یافت؟ با داشتن 12 هزار نفر جمعیت فاقد استخر و امکانات ورزشی هستیم. در حوزه جوانان کدام امکان اشتغال و ازدواج را ایجاد کرده‌اید؟

304

کد خبر: 887211

وب گردی

وب گردی