بازدید رییس دانشگاه کوفه عراق از دانشگاه صنعتی شریف

در دیدار رئیس دانشگاه کوفه عراق و رئیس دانشگاه صنعتی شریف؛ توسعه همکاری های دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه کوفه عراق در حوزه هایی چون جذب دانشجویان خارجی و جابه-جایی دانشجو مورد بحث قرار گرفت.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه صنعتی شریف؛ دکتر محسن الضالمی، رییس دانشگاه کوفه عراق ضمن حضور و بازدید از دانشگاه صنعتی شریف با دکتر فتوحی رییس دانشگاه دیدار داشت.

وی پس از آن در جلسه ای که با حضور دکتر موحدی، معاون پژوهش و فناوری، دکتر جاهد، مدیر دانشجویان بین الملل، دکتر بنایی، مدیر تحصیلات تکمیلی و دکتر سیم چی، مدیر امور بین الملل دانشگاه برگزار گردید، حاضر شده و به بحث و تبادل نظر در خصوص راههای گسترش تعاملات میان دو دانشگاه پرداختند.

در این جلسه توسعه همکاری های دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه کوفه عراق در حوزه هایی چون جذب دانشجویان خارجی و جابه-جایی دانشجو مورد بحث قرار گرفت. همچنین انجام پروژه های مشترک مطابق با نیازهای دو کشور از دیگر مواردی بود که دو طرف در خصوص آن به بحث و تبادل نظر پرداختند.

در ادامه، دکتر الضالمی بازدیدی از مجتمع خدمات فناوری دانشگاه داشت و از نزدیک در جریان فعالیت های این مجتمع قرار گرفت. رییس دانشگاه کوفه برای همکاری با دانشگاه شریف در حوزه مدرسه اشتغال و همچنین انتقال فناوری ابراز علاقمندی کرد.

گفتنی است که دانشگاه صنعتی شریف و دانشگاه کوفه در سال ۲۰۱۳ تفاهم نامه همکاری امضا کرده اند. این دانشگاه برجسته ی کشور عراق رتبه ۶۰۱ را مطابق نظام رتبه بندی QS در سال ۲۰۱۷ داراست.

کد خبر: 887340

وب گردی

وب گردی