علم باید برای جامعه ثروت ایجاد کند

رئیس واحد زابل دانشگاه آزاد اسلامی گفت: مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با اخذ مجوز از وزارت علوم در این واحد دانشگاهی با 15 هسته فناور در حال فعالیت است که محصول 5 هسته در مرحله اخذ قرار داد و تجاری سازی محصول قرار دارد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل ،اختتامیه نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد زابل در محل سالن همایش شهید آیت الله سید محمد تقی حسینی طباطبایی با حضور دانشجویان و اساتید گروه های آموزشی دارای غرفه در این نمایشگاه برگزار شد.
دکتر محمد مجوزی در این اختتامیه با برشمردن ویژگی های هفته پژوهش و اهمیت آن در دانشگاه ها بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی پیشگام در بهبود و ارتقای سطح آموزش و پژوهش در کشور است و هرساله برپایی نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی واحد زابل در هفته پژوهش برگزار می شود که هر سال این نمایشگاه بر ابعاد نوآورانه بودن آن افزوده می شود.
رئیس واحد زابل اظهار کرد: علم باید در خدمت بشریت و جامعه قرار گیرد و حلقه اتصال این موضوع می تواند تحقیق و پژوهش باشد. علم باید برای جامعه ثروت ایجاد کند و این ممکن نمی شود مگر اینکه پژوهش ها منجر به تجاری سازی و تولید محصول شود.
مجوزی تصریح کرد: هفته پژوهش فرصت خوبی است تا با برپایی نمایشگاه های دستاوردهای پژوهش به کشف ایده های جدید در بین دانشجویان بپردازیم و با معرفی آنها به مرکز رشد هسته های فناور از این ایده ها حمایت کنیم تا به تولید محصوال و تولید ثروت بینجامد.
رئیس واحد زابل یادآور شد: مرکز رشد واحد های فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با اخذ مجوز از وزارت علوم در این واحد دانشگاهی با 15 هسته فناور در حال فعالیت است که محصول 5 هسته در مرحله اخذ قرار داد و تجاری سازی محصول قرار دارد.
وی اظهار امیدواری کرد: آموزش های علمی در واحد زابل به پژوهش و این پژوهش ها به خلق ایده منجر شود و در آینده ایده های خلاقانه برگرفته شده از دانش و پژوهش راه گشای مشکلات جامعه گردد.

204

کد خبر: 887378

وب گردی

وب گردی