دیدار رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با نمایندگان تشکل‌های دانشجویی

نمایندگان تشکل های دانشجویی، در نشست صمیمانه ای با رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، به طرح مسایل مختلف پژوهشی و فرهنگی پرداختند.

به گزارش ایسکانیوز، دکترسید علی ابطحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران در ابتدای این جلسه ضمن خوشامدگویی به مدعوین و با اشاره به مضمون وحدت یکپارچگی در نشست دیدار با نمایندگان تشکل های دانشجویی دانشکده علوم دارویی گفت: مسئولین دانشکده ها باید به چالشها و مشکلات دو عنصر ارزشمند دانشگاه " دانشجویان و هیات علمی" بپردازند.

وی افزود: در دوره جدید امیدواریم مشکلات دانشجویان را با سرعت بیشتری حل کنیم و به مسایل پژوهشی، فرهنگی و آموزشی ارزش بیشتری داده شود و در طرح تجمیع باید خودمان را در قالب یک دانشگاه علوم پزشکی ببینیم ، باید دانشکده ها بسته به میزان مورد نیاز فضای مستقل و نظامنامه واحد داشته باشند.

دکتر ابطحی گفت: باید در عرصه های پژوهشی مانند آموزشی و فرهنگی نیز درخشش خوبی داشته باشیم و مسایل پزوهشی را با همت خود شما دانشجویان و حمایت مراکز تحقیقاتی و کمیته های تحقیقاتی دانشجویی و مراکز EDC و EDO دانشگاه حل کنیم.

وی افزود: اکنون زمانی است که فرصتی برای پیشرفت دانشگاه علوم پزشکی ایجاد شده است و ما مسئولین نباید کار شکنی کنیم و باید این ارتقاء فیزیکی هر چه زودتر انجام شود تا با حل مشکلات اولیه زمینه را برای تحقیقات پژوهشی هموارتر شود.

ابطحی گفت: برنامه دانشگاه آینده نگری است و در جهت رفاه دانشجویان است و در حال حاضر حمایت های بزرگی از دانشگاه علوم پزشکی بین دانشگاههای آزاد اسلامی دارد که باید مجموعه دانشگاه همت کنند تا این فرصت را به صورت بهینه استفاده کنند.

وی خطاب به نمایندگان دانشجویان گفت: مطابق آیین نامه درخواست های قانونی تشکل ها را اجرا می کنیم

وی در پایان افزود: ارتباط با دانشجو برای ریاست، معاونین، اعضا هیات علمی، روسای دانشکده ها که نخبگان را تربیت می کنند باعث افتخارو بسیار ارزشمند است.

شایان ذکر است که این نشست با حضور دکتر ابطحی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر فاطمی سرپرست معاونت دانشجویی و فرهنگی، دکتر علی محمدزاده نماینده رییس دانشگاه در هیات نظارت بر تشکل های دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران، دکتر زهرا جعفری آذر رئیس دانشکده دارو سازی، دکتر هادیپور رییس مرکز توسعه آموزش در علوم پزشکی و دکتر شهرزاد خاکپور رییس باشگاه پژوهشگران و کمیته تحقیقات دانشجویی در تاریخ 29 آذرماه سال جاری در دفتر ریاست دانشکده برگزار شد.

کد خبر: 887379

وب گردی

وب گردی