فرمانده سپاه استان کردستان از رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سقز تجلیل کرد

مراسم شکوه هجرت سال 96 به منظور تجلیل از اساتید و دانشجویان جهادگر دانشگاه های سطح استان کردستان به همت بسیج دانشجویی استان کردستان برگزار شد.

به گزارش ایسکانیوز، در این مراسم که با حضور جمع کثیری از دانشجویان جهادگر، روسای دانشگاه ها و فرمانده محترم سپاه بیت المقدس کردستان برگزار شد از چند تن از اساتید و 98 دانشجوی جهادگر استان کردستان تجلیل و قدردانی شد.

آقای دکتر علی محمدپناه مسئول بسیج دانشجویی استان کردستان با بیان اینکه امسال ما نسبت به سال گذشته 15 درصد افزایش حضور دانشجو در اردوهای جهادی داشته ایم گفت: امسال دانشجویان جهادگر استان کردستان از 12 الی 25 شهریور در روستاهای محروم پنج شهرستان سنندج، قروه، بیجار، مریوان و سقز به خدمت رسانی مشغول و با توجه به زمان محدود حضور دانشجویان در روستاهای محروم، عرصه های خدمت مشخص شد و دانشجویان جهادگر در حوزه های آموزشی، فرهنگی، پزشکی، دامپزشکی، عمرانی و ... به خدمت رسانی به مردم مشغول شدند.

در ادامه این مراسم سردار محمدحسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: کار جهادی یعنی کار جهشی و سریع بیان داشت: امروز روز تجلیل ازمسئولین و دانشجویانی است که صادقانه، خالصانه و بدون منت در راه خدمت به مردم مناطق محروم قدم برداشته اند و هر انچه در توان داشتند در طبق اخلاص گذاشته اند.

سردار رجبی با تاکید بر اینکه امروز دانشجویان و اساتید دانشگاهی باید به مسئولین فکر و ایده بدهند و از آنها مطالبه داشته باشند گفت: درک برخی از مسئولین از اقتصاد مقاومتی فقط حضور در جلسات و سخنرانی است در حالی باید اقتصاد مقاومتی را از دانشجویان جهادگری بیاموزند که بدون هیچ چشم داشتی و با دستان خالی ولی همتی بلند در راه خدمت به مردم روستاهای محروم در راستای توانمندسازی, ایجاد امید و انگیزه مردم روستاهای محروم تلاش می کنند.

در این مراسم از آقای دکتر شافعی به سبب مساعدت و حمایت های ویژه در برگزاری اردوهای جهادی دانشجویان بسیجی شهرستان سقز تقدیر به عمل آمد.

کد خبر: 887400

وب گردی

وب گردی