واکنش نمایندگان استان بوشهر به اظهارات نماینده همدان

نماینده مردم دشتی و تنگستان با صدور بیانیه و نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم با تذکر شفاهی در مجلس اظهارات نماینده همدان در خصوص قاچاق کالا از گمرک دلوار را تهمتی ناروا عنوان کردند.

به گزارش ایسکانیوز، سید کمال الدین شهریاری نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی در بیانیه‌ای مردم دلوار و همه ساحل نشینان استان بوشهر را مرزبانانی غیور برای کشور خواند که با وجود همه بی مهری ها و تنگ نظری‌های مسوولان اجرایی کشور، با تأسی به قانون از راه حلال از دریا روزگار می‌گذرانند.

وی در ادامه آورده است، در قانونمندی مردم این خطه همین بس که با وجود مصوبه هیأت دولت که ترخیص کالای همراه ملوان را سخت کرده است، هیچگاه نسبت به تخلیه بارهایی که اکنون سه ماه است که در اسکله هایشان در انتظار تخلیه است از راه غیرقانونی وارد نشده اند.

نماینده مردم دشتی و تنگستان در مجلس شورای اسلامی همچنین نوشته است، تهمت وارد شده از سوی یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در برنامه زنده تلویزیونی که در هیچ محکمه ای اثبات نشده است را ناروا می‌داند و تلاش خود را برای احقاق حق مردم از مبادی قانونی به کار خواهد بست.

درهمین حال حجت الاسلام عبدالحمید خدری نماینده مردم بوشهر گناوه ودیلم در مجلس شورای اسلامی امروز در تذکر شفاهی در مجلس، از هیات نظارت بر رفتار نمایندگان خواست به نماینده همدان تذکر بدهد.

وی گفت: آقای خجسته باید برای اظهاراتش در خصوص قاچاق ساماندهی شده در بندر سجافی هندیجان و بندر دلوار در شهرستان تنگستان از مردم خوزستان و بوشهر عذرخواهی کند.

وی از صداوسیما نیز خواسته یک مناظره زنده تلویزیونی در همان برنامه (تیترامشب شبکه خبر) برگزار کند تا مستندات اظهارات آقای خجسته به اطلاع مردم برسد.

نماینده همدان در مجلس شورای اسلامی دیشب در برنامه زنده تلویزیونی تیتر امشب در شبکه خبر گفت که از گمرک دلوار 10 هزار کامیون کالای قاچاق خارج شده و300 میلیارد تومان رشوه گرفته شده است.

دادستان بوشهر نیز امروز این ادعاها را تکذیب کرد و گفت در پرونده گمرک دلوار حداکثر مبلغی که به عنوان رشوه مطرح شده 304 میلیون تومان بوده نه 300 میلیارد تومان.

900

کد خبر: 887402

وب گردی

وب گردی