لزوم هم افزایی بین بخشی وزارتخانه‌های دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری، بر لزوم هم افزایی بین بخشی وزارتخانه‌های دادگستری و فرهنگ و ارشاد اسلامی تأکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از فارس ،میرهادی قره سید رومیانی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری در دیدار با معاون امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اظهار کرد: با بهره گیری از ظرفیت‌های وزارت دادگستری و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید هم­ افزایی مستمری صورت گیرد.

وی افزود: در پیشبرد اهداف، همکاری اصل بسیار مهمی است و امیدواریم با تعاملی که با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برقرار خواهیم کرد، بتوانیم در این امر موفق باشیم.

قره­ سید رومیانی تصریح کرد: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، بسترهای فراوانی دارد که در حوزه‌های مختلف قابلیت هم‌افزایی با وزارت دادگستری دارد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت دادگستری عنوان کرد: امروزه هم افزایی بین بخشی نیاز همه واحدها و سازمان ها است زیرا این هماهنگی‌ها باعث سهولت کارها در جامعه و رفاه و رضایت عمومی می ­شود.

سید هادی حسینی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با بیان اینکه جلسه بسیار مطلوبی برگزار شده است، اظهار کرد: بهره­ گیری از توانمندی‌ها و تجربیات و به ­کارگیری آن در مسیر صحیح به حل مسائل کمک ویژه‌ای می‌کند و امیدواریم با تعاملی که با وزارت دادگستری در حوزه ­ای مختلف برقرار می ­کنیم نقش بسزایی در پیشبرد اهداف داشته باشیم.

۷۰۵

کد خبر: 887543

وب گردی

وب گردی