کاهش غلظت آلاینده‌ها از بعدازظهر/ورود سامانه بارشی از شنبه

احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی :از بعدازظهر امروز با افزایش سرعت وزش باد، شرایط جوی برای کاهش غلظت آلاینده‌های جوی در این مناطق مهیا است. همچنین امروز در برخی مناطق شمال غرب، غرب، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز ،احد وظیفه، مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی :از بعدازظهر امروز با افزایش سرعت وزش باد، شرایط جوی برای کاهش غلظت آلاینده‌های جوی در این مناطق مهیا است. همچنین امروز در برخی مناطق شمال غرب، غرب، غرب سواحل دریای خزر و دامنه‌های البرز مرکزی و غربی بارش پراکنده و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه گفت:در روز شنبه بارش به صورت پراکنده در ارتفاعات البرز و بخش‌هایی از شمال شرق پیش‌بینی می‌شود و طی روزهای جمعه و شنبه وزش باد شدید جنوبی در استانهای گیلان ، اردبیل ، زنجان و نیمه شمالی آذربایجان شرقی پیش بینی می شود.

وی افزود:از اواخر وقت روز شنبه یک سامانه بارشی جدید از سمت شمال غرب وارد کشور شده و در روز یکشنبه به تدریج شمال غرب، غرب و سواحل غربی دریای خزر را در برمی‌گیرد و سبب افزایش ابر، بارش باران و وزش باد شدید در این مناطق می‌شود

۷۰۵

کد خبر: 887600

وب گردی

وب گردی