نوروزی: خانواده سعید پازخ هیچ نگرانی بابت هزینه های درمان نداشته باشند/ امیدواریم قطع پا منتفی شود

رئیس فدراسیون پزشکی –ورزشی آخرین پیگیری های این فدراسیون را در خصوص درمان سعید پازخ، بازیکن سابق تیم های فوتبال استقلال و ماشین سازی تشریح کرد.

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی گفت: بدیهی است که فدراسیون پزشکی ورزشی در راستای فلسفه وجودی خود هیچ گاه ورزشکاران عزیز سراسر کشور را از نقطه نظر سلامت و پزشکی ورزشی به حال خود رها نمی کند و در این راه در چارچوب قوانین و مقررات بهترین خدمات را ارائه می کند. درباره سعید پازخ نیز به دنبال تاکید ویژه سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان، مبنی بر پیگیری درمان این ورزشکار، فدراسیون پزشکی ورزشی تیمی را مامور کرد که در این خصوص اقدام لازم را به عمل آورد.

دکتر نوروزی افزود: سعید پازخ پیش از این در یکی از بیمارستان های تهران بستری بود و در حال حاضر در منزل در بستر بیماری به سر می برد. در حالی که گفته شده بود پای وی باید از زیر زانو قطع شود، پیگیری های لازم را به عمل آوردیم تا در وهله اول در یک کلینیک خصوصی از طریق وکیوم کار اکسیژن رسانی به وریدهای پای او آغاز شود تا به امید خدا مساله قطع شدن پا منتفی شود.
دکتر نوروزی افزود: امیدواریم این کار نتیجه بخش باشد تا بلافاصله مرحله دوم درمان را که درمان بیماری پوستی این ورزشکار ارزشمند است، آغاز کنیم.

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: حسب دستور سلطانی فر به خانواده سعید پازخ اعلام می کنیم که به هیچ عنوان نگرانی بابت هزینه های این درمان نداشته باشند و فدراسیون پزشکی ورزشی از هیچ تلاشی برای درمان این عزیز دریغ نخواهد کرد.

604

کد خبر: 887655

وب گردی

وب گردی