وحدت میان مردم و مسئولان نیاز روز جامعه است

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: نیاز امروز جامعه ما وحدت بین مسئولان و مردم است.

به گزارش ایسکانیوز، سردار رحیم نوعی‌اقدم در جمع مردم شهرستان خلخال در جشن پیروزی و مقاومت در مسجد جمعه خلخال اظهار داشت: نقش مردم به تنهایی در به دست آوردن پیروزی بزرگ شکست داعش بسیار حائز اهمیت است و تمام مشروعیت مسئولان از مردم است.

وی افزود: جایگاه مردم در برهه‌های زمانی مختلف برای به دست آوردن پیروزی قابل چشم‌پوشی نیست و هم‌اکنون عزت، شهامت، غیرت و همت به دست آمده در سایه همین مردانی به دست آمده که با اعتقاد ویژه اسلامی خود بدون هیچ چشم‌داشتی پا در این عرصه بزرگ گذاشته‌اند.

فرمانده دوران دفاع مقدس گفت: ما آمریکا را به خاک بدبختی نشاندیم و این رزمندگان مدافع حرم بودند که حقانیت اسلام را در سرزمینی که بارگاه مطهر حضرت زینب(س) در آن قرار دارد، به رخ جهانیان کشاندند و توانستند به این موفقیت بسیار بزرگ دست یابند و موضع دشمنان را به آن‌ها نشان دهند.

نوعی‌اقدم بیان کرد: همه این پیروزی‌ ها در سایه نصرت الهی و حضور رزمندگان در دفاع از حرم به دست آمد که با گذشت از جان و مال خود و پاسداری از ارزش‌های اسلامی در این عرصه ارزشمند و معنوی پا گذاشتند.

وی تصریح کرد: نیاز امروز جامعه ما وحدت بین مسئولان و مردم است و نباید شاهد ذره‌ای اختلاف در این زمینه نباشیم چرا که این موضوع سبب افزایش مشکلات و موانع پیش روی کشور می‌شود و عواقب جبران‌ناپذیری را به دنبال دارد.

901

کد خبر: 887674

وب گردی

وب گردی