بسیج دانشجویی باید طلایه‌دار شکستن هیمنه علمی غرب در دانشگاه‌ها باشد

مراسم تکریم و معارفه مسئول سازمان بسیج دانشجویی با حضور سردار غیب پرور رییس سازمان بسیج مستضعفینساعت 9:30 صبح امروز در سالن بصیرت سازمان بسیج دانشجویی برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری ایسکانیوز، دکتر محمد جواد نیک روش در مراسم معارفه به عنوان رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: اینکه امام خمینی (ره) پیام بسیج دانشجویی و بسیج طلاب را همزمان ابلاغ کردند قابل تامل است و شاید یکی از دلایل آن اثرگذاری دانشجویان در جامعه است.

وی ادامه داد: یکی دیگر از دلایل آن می‌توانند نقش پررنگ هر دو در ترویج دین در جهان باشد.

نیک روش تاکید کرد: پیام تشکیل بسیج دانشجویی توسط امام در دوم آذر ، همه آنچه که برای تداوم نظام نیاز بوده مطرح کرده اند.

وی افزود: خیلی از افرادی که در دستگاهها به نظام خدمت می کنند از همین بسیج دانشجویی تربیت و رشد پیدا کرده اند.

رییس سازمان بسیج دانشجویی اظهار داشت: نقش آفرینی جهت تحقق آرمانهای نظام و تاثیر گذاری در جامعه از نتایج این پیام هست.

وی ضمن اشاره به وظایف بسیج در تحقق آرما‌ن‌های انقلاب اسلامی، گفت: بسیج دانشجویی به واسطه ویژگی‌های ممتازی همچون خلوص، بصیرت و عقبه علمی می‌توتند اقدامات درست و بهنگامی در حق نظام و جامعه اسلامی انجام دهد.

نیک روش تاکید کرد: متاسفانه آنچه از بسیج به اذهان برخی مسئولان متبادر می‌شود، تشکلی سیاسی است، اما این آخرین عرصه بسیج دانشجویی است، اما بسیج دانشجویی در همه عرصه‌های انقلاب اسلامی نقش دارد.

وی ادامه داد: خدمات اجتماعی از ضرورت‌های امروز انقلاب است همانطور که باید کارآمدی نظام را نیز نمایش دهد. کارآمدی نظام امروز خار چشم دشمنان انقلاب اسلامی است.

رییس سازمان بسیج دانشجویی گفت: بسیج دانشجویی باید طلایه‌دار شکستن هیمنه علمی غرب در دانشگاه‌ها باشد.

وی افزود: اگر روحیه بسیج به بدنه دانشگاهی گره بخورد می‌تواند ظرفیت علمی عظیمی را برای رسیدن به تمدن بزرگ اسلامی به کار ببندد.

رییس سازمان بسیج دانشجویی تاکید کرد: ظرفیت عقبه معارف اسلامی ما جهت اداره کل جهان کافی است که مقدمه آن این است که بسیج دانشجویی پیشرو شکستن هیمنه علوم انسانی غرب در دانشگاه های ما باشد.

وی افزود: سازمان بسیج دانشجویی قرار نیست اتفاق خاصی انجام دهد جز پشتیبانی از بسیجیانی که به صورت گمنام در حال کار و خدمت هستند.

نیک روش تصریح کرد: از مشکلاتی که آقای گودرزی اشاره کردند و همیشه بوده و بسیجی باز با این مشکلات کار میکند؛ بیگانه نیستیم و آشنا هستیم.

رییس سازمان بسیج دانشجویی خاطر نشان کرد: امیدوارم بتوانیم با کمک همه دوستان در سازمان و استانها که با روحیه جهادی فعال هستند خدمت کنیم و اثربخش باشیم و گل لبخند را بر لبان رهبر انقلاب بنشانیم.

کد خبر: 888072

وب گردی

وب گردی