اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهبنان برای کمک به زلزله زدگان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهبنان با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی برای کمک به زلزله زدگان، گفت: حیاط دانشگاه محل خوبی برای استقرار چادر است و با توجه به این موضوع که سرویس بهداشتی در حیاط وجود دارد به فرمانداری ها و مسوولین منطقه آمادگی خود را اعلام کردیم تا در صورت نیاز از دانشگاه بتوانند استفاده کنند.

محمدرضا قطبی راوندی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهبنان در رابطه با اقدامات این دانشگاه پس از زلزله اخیر در کوهبنان در گفت و گو با خبرنگار ایسکانیوز،اظهار داشت: براثر وقوع زلزله اخیر در کوهبنان ساختمان دانشگاه آزاد اسلامی در این منطقه لطمه دیده است.

وی با اعلام آمادگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهبنان برای کمک به زلزله زدگان، ادامه داد: حیاط دانشگاه محل خوبی برای استقرار چادر است و با توجه به این موضوع که سرویس بهداشتی در حیاط وجود دارد به فرمانداری ها و مسوولین منطقه آمادگی خود را اعلام کردیم تا در صورت نیاز از دانشگاه استفاده کنند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهبنان ادامه داد: در حال حاضر از مدارس به منظور اسکان زلزله زدگان استفاده می شود.

قطبی گفت: طی روز گذشته و امروز به همراه مهدی علیزاده معاون دانشجویی، فرهنگی و آموزشی واحد کوهبنان به منظور تصلی خاطر از افراد زلزله زده بازدید کرده ایم.

وی با اشاره به این که این زلزله غیرمترقبه بود، افزود: واحد کوهبنان با سازمان هلال احمر استان در هماهنگی است تا با شکل گرفتن وضعیت عادی زندگی مردم مانور زلزله را برگزار کنیم.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوهبنان با اشاره به این که قرار بر آن بود تا ساختمان دانشگاه به ساختمان دیگری تا ترم آینده انتقال پیدا کند، تصریح کرد: ساختمانی که اکنون در آن مستقر هستیم یک ساختمان استیجاری است که با توجه به شرایط اضطرار قرار است به ساختمان جدیدی که حدود سه کیلومتر با اینجا فاصله دارد منتقل شویم.

قطبی افزود: ساختمان جدید در تملک دانشگاه آزاد اسلامی است و نکات ایمنی در آن رعایت شده است.

وی تصریح کرد: از امروز کار انتقال به ساختمان جدید شروع شده است.

به گزارش ایسکانیوز، زمین‌لرزه ای به شدت 5.2 ریشتر در ساعت 20 و 34 دقیقه کوهبنان را لرزاند.

این زمین لرزه در عمق 10 کیلومتری زمین و در فاصله 3 کیلومتری کوهبنان، 27 کیلومتری کیانشهر و 51 کیلومتری راور بوده است.

901/900

کد خبر: 888081

وب گردی

وب گردی