اگر استقلال قهرمان حذفی نشود، یعنی کم‌کاری شده/ دلیل عدم موفقیت منصوریان، شغل دیگر نبود/ قائدی باید مشاور خوب داشته باشد

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: فکر نمی‌کنم دلیل عدم موفقیت منصوریان، داشتن شغل‌های دیگر بود بلکه مسائل دیگری باعث شد نتیجه نگیرد.

شاهین بیانی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در مورد عملکرد خوب تیم فوتبال استقلال با سرمربیگری وینفرد شفر اظهار داشت: استقلال عملا در لیگ برتر، دیگر شانسی برای قهرمانی ندارد و باید تمام تمرکز خود را روی جام حذفی بگذارد. من این حرف را بیشتر به خاطر هواداران می‌زنم. خیلی وقت است که استقلال، جامی نگرفته و طرفداران ناراحت هستند. با توجه به شرایط موجود هم می‌تواند قهرمانی را به دست بیاورد و اگر چنین نشود، به نظر من کم‌کاری صورت گرفته است.

وی با اشاره به طعنه حسن زمانی، عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال به علیرضا منصوریان مبنی بر اینکه شفر، شغل دیگری ندارد!، گفت: صحبت در این مسائل در این مقطع زمانی درست نیست. منصوریان جزو خانواده استقلال است و زحمت خود را کشید. فکر نمی‌کنم دلیل عدم موفقیت او داشتن شغل‌های دیگر بود بلکه مسائل دیگری باعث شد نتیجه نگیرد. احتیاجی نیست به این مسائل وارد شویم. منصوریان اشتباهاتی داشت و خودش هم به این اشتباهات پی برد اما زمان را از دست داد.

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در مورد حواشی پیش آمده برای مهدی قائدی تصریح کرد: فکر می کنم باشگاه باید با این جوان صحبت کند. خودش هم باید یک مشاور خوب کنارش داشته باشد. اگر از حالا دچار حاشیه شود، نمی تواند به موفقیت برسد. قائدی جوان آینده داری است و می تواند پیشرفت زیادی داشته باشد.

604

کد خبر: 888111

وب گردی

وب گردی