شیر خسته به اهواز رسید/ راند اول از مشت زنی شفر و کمالوند

در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر یکشنبه چهار دیدار برگزار می شود که طی آن ها فولاد میزبان پرسپولیس است، استقلال میزبان صنعت نفت آبادان خواهد بود، تراکتورسازی ار استقلال خوزستان پذیرایی می کندو پارس جنوبی جم میزبان گسترش فولاد است.

شیر خسته به اهواز رسید

فولاد - پرسپولیس

یکشنبه 4 دی

ورزشگاه: غدیر

ساعت: 14:30

تیم داوری: موعود بنیادی فر – آرمان اسعدی – تورج عیوض محمدی – یاسر همرنگ – ناظر: سعید بطحایی

فولاد در بهترین فرم خود طی این فصل قرار دارد و امیدوار است با ادامه این روند در نیم فصل دوم برای قهرمانی یا حداقل برای کسب لیگ قهرمانان آسیا تلاش کند؛ سرخ های اهوازی البته برای تقویت قوای هجومی خود در نیم فصل دوم با بیت سعید به توافق رسیده اند و می خواهند او را به همان بازیکن آماده استقلال خوزستان تبدیل کنند.

پرسپولیس پس از حذف ناباورانه در جام حذفی بهترین فرصت برای دبل کردن را از دست داد البته آن ها همچنان با فاصله مناسبی صدر جدول لیگ برتر را در دست دارند و امیدوارند با ادامه روند فوق العاده نیم فصل نخست برای دومین سال پیاپی لیگ برتر را فتح کنند؛ یکی از بزرگ ترین مشکلات پرسپولیس بازی های فشرده این تیم است آن ها تنها در حالی که یک بازی 120 دقیقه ای و نفس گیر را برابر صنعت نفت انجام داده اند باید با تنها سه روز استراحت یکی از سخت ترین بازی های دور برگشت خود را انجام دهند.

ترکیب احتمالی فولاد خوزستان

حامد لک، عبدالله کرمی، ایوب والی، صابر حردانی، پیمان شیرزادی، سینا مریدی، احمد عبدالله‌زاده، عبدالله ناصری، علی‌اصغر عاشوری، رحیم زهیوی و فرشاد جانفزا

ترکیب احتمالی پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، شجاع خلیل زاده، حسین ماهینی، محمد انصاری، محسن ربیع خواه، کمال کامیابی نیا، محسن مسلمان، فرشاد احمدزاده، علی علیپور، گادوین منشا.

راند اول از مشت زنی شفر و کمالوند

استقلال - صنعت نفت آبادان

یکشنبه 4 دی

سعت: 16:25

ورزشگاه: آزادی

تیم داوری: حسین زرگر – رحیم شاهین – ایوب غلام زاده – کمیل غلامی – ناظر: مسعود عنایت

استقلال پس از شروع نا امید کننده که امتیازات فراوانی را از دست داد با توجه به فاصله شانزده امتیازی با صدر جدول شانس زیادی برای رسیدن به کورس قهرمانی ندارد اما در طرف مقابل در جام حذفی در حالی به نیمه نهایی رسیده که باید در برابر همین صنعت نفت قرار بگیرد که موفق به حذف پرسپولیس، آماده ترین تیم لیگ آن هم در آزادی شده است به هر حال آن ها در صورت عبور از صنعت نفت احتمالا بر خلاف لیگ برتر می توانند به سادگی یک جام را به هوادرانشان اهدا کند.

صنعت نفت آبادان پس از روز های تلخی که به دلیل مشکلات مالی پشت سر گذاشته به نظر می رسید به آرامش رسیده است؛ دقیقا پس از حذف پرسپولیس از جام حذفی بود که کمالوند از سمت سرمربیگری این تیم استعفا کرد تا کام هواداران پس از این برد بزرگ تلخ شود البته کمالوند در نهایت از تصمیم خود عقب نشینی کرد و بار دیگر هدایت این تیم را بر عهده گرفت؛ صنعت نفت باید در دو هفته پیاپی دو بار در برابر استقلال قرار بگیرد مصاف هایی که در سرنوشت این فصل زرد پوشان آبادان بسیار مهم است.

ترکیب احتمالی استقلال

سید حسین حسینی، امید نورافکن، مجید حسینی، روزبه چشمی، وریا غفوری، امید ابراهیمی، سرور جپاروف، مهدی قائدی، داریوش شجاعیان، فرشید اسماعیلی و علی قربانیمهدی

ترکیب احتمالی صنعت نفت آبادان

داود نوشی صوفیانی، مرتضی اسدی، علی عبداله‌زاده، حسین بغلانی، مسعود ابراهیم‌زاده، حسین ساکی، کرار جاسم، آگوستو سزار، مگنو باتیستا، محمدامین درویشی و لوسیانو پریرا.

تراکتور تقویت به فکر انتقام

تراکتورسازی - استقلال خوزستان

یکشنبه 4 دی

ساعت: 14:30

ورزشگاه: یادگار امام تبریز

تیم داوری: رضا کرمانشاهی – سعید قاسمی – محمد عطایی – سعاد وفاپیشه – ناظر: علیرضا یزدانی

شاگردان گلمحمدی پس از پایان محرومیت از نقل انتقالات با توپ پر وارد تعطیلات نیم فصل شدند و تلاش کردند نقاط ضعف خود را به خوبی پوشش دهند البته آن ها در اولین گام هفته گذشته در برابر همین استقلال خوزستان در ضربات پنالتی مغلوب شدند تا از جام حذفی کنار برود؛ برای قرمز های تبریز این دیدار می تواند هم حکم انتقام از استقلال خوزستان را داشته باشد و هم می تواند قدرت آن ها پس از پایان محرومیت نقل و انتقالاتی را به رخ سایر مدعیان لیگ برتری بکشاند.

استقلال خوزستان پس از مشکلات مالی فراوانی که طی دو فصل اخیر با آن روبرو شده است سرانجام به ثبات رسیده و ضمن صعود به نیمه نهایی جام حذفی در لیگ نیز عملکرد مناسب تری از خود به نمایش گذاشته اند؛ البته آن ها برای رسیدن به نقطه آرامش لیگ نیاز به ادامه این روند دارند و باید دید که آیا ثبات مالی آن ها را به همان تیم دوست داشتنی لیگ پانزدهم تبدیل خواهد کرد یا خیر.

ترکیب احتمالی تراکتورسازی

فرزین گروسیان، محمد نادری، محمدرضا مهدی زاده، رضا شربتی، محمد ایران پوریان، مهدی کیانی، مهدی مهدی پور، دانیال اسماعیلی‌فر، احسان پهلوان، امید عالیشاه و فرزاد حاتمی.

ترکیب احتمالی استقلال خوزستان

وحید شیخ ویسی، ابوالفضل علایی، عقیل کعبی، علیرضا زندوی، محمد امین آرام طبع، حکیم نصاری، میثم دورقی، یونس دلفی، سعید زارع، جونیور مارینی و وحید نامداری.

تارتار در فکر ادامه نمایش اقتدار

پارس جنوی جم - گسترش فولاد

یکشنبه 4 دی

ساعت: 16:30

ورزشگاه: تختی جم

تیم داوری: رضا مهدوی – حسن ظهیری – محمدرضا مدیرروستا – پیمان فرخی مهر – ناظر: زاهد بحرینی

پنالتی لحظات آخر در بازی برابر مشکی پوشان طلسم چند هفته نبردن را برای شاگردان تارتار شکست تا آن ها نیم فصل را برد و در حالی که در رده دوم جای گرفتند به پایان برسانند؛ آن ها عملکرد بی نظیری را در نیم فصل نخست از خود بر جای گذاشتند؛ پارس در صورت ادامه همین روند می تواند بلافاصله پس از لیگ برتری شدن سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را آن در مقابل چشمان مدعیان سنتی لیگ برتر کسب کند.

گسترش فولاد با آمدن فیروز کریمی جان تازه ای گرفته است و با نتایج خوبی که در چند هفته اخیر کسب کرده خود را از انتهای جدول کنده است؛ البته حذف ناباورانه برابر خونه به خونه در چارچوب جام حذفی کمی عملکرد خوب آن ها را به حاشیه برده است و باید دید می توانند به روند رو به رشد چند هفته گذتشه خود در لیگ برتر ادامه دهند یا خیر.

ترکیب احتمالی پارس جنوبی جم

محسن فروزان، مجتبی لطفی، حامد نورمحمدی، فرشاد محمدی‌مهر، میثم تیموری، میثم نقی‌زاده، حسین پورامینی، علی دشتی=، مجید علیاری=، آلویس نانگ و ابراهیم صالحی.

ترکیب احتمالی گسترش فولاد

فرناندو ده‌خسوس، سیداحمد موسوی، احمدرضا زنده‌روح، یوسف سیدی، پیمان بابایی، رضا خالقی‌فر، ادسون هندریکه، آندرانیک تیموریان، مسیح زاهدی، سامان نریمان جهان، اسماعیل فرهادی.

606

کد خبر: 888152

وب گردی

وب گردی