مهابادی: با چشمان باز نساجی را انتخاب کردم/داشتن چنین هوادارانی آرزوی هر مربی است

سرمربی جدید نساجی مازندران گفت:با شناخت کافی و چشمان باز نساجی مازندران را انتخاب کردم.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از سایت باشگاه نساجی، داود مهابادی سرمربی جدید نساجی مازندران پس از مراسم معارفه خودش با بیان این حرف می گوید: قبل از هر چیز از تمامی پیشکسوتان عزیز نساجی مازندران رخصت گرفته و امیدوارم مثل همیشه از تیم خود پشتیبانی کنند.من تمامی شرایط را در نظر گرفتم و دیدم نساجی مازندران تیم بزرگی است که پتانسیل صعود دارد و به همین دلیل با چشمان باز این تیم را انتخاب کردم.

وی ادامه می دهد: بر خود لازم می دانم از اعتماد مالکان و مدیرعامل نساجی مازندران هم تشکر کنم و تمام تلاش خود را به کار می گیرم تا به این اعتماد پاسخ مثبتی بدهم.همچنین جا دارد از زحمات کادرفنی قبلی و مهدی پاشازاده تشکر کنم. به هر حال این رفت و آمدها در فوتبال طبیعی است.

مهابادی با اشاره به طرفداران پرشمار نساجی مازندران یادآور می شود: یکی از ملاک های من حضور طرفداران خونگرم و پرشور نساجی بود. داشتن چنین هوادارانی آرزوی هر مربی است و کار کردن در تیمی که این همه طرفدار دارد بسیار جذاب است.
سرمربی جدید نساجی مازندران در پایان می گوید: می دانم انتظارات از من و نساجی بالاست اما شعار من پشتکار و تلاش است. به بازیکنانم هم همین حرف را زدم و باز تکرار می کنم با انگیزه بالا و به پشتوانه هواداران پرشور نساجی مازندران از همین امروز استارت صعود به لیگ برتر را می زنیم.

مهابادی در پایان یادآور می شود: جا دارد تشکری هم از مدیریت باشگاه برق جدید، همکاران و بازیکنان و مردم شیراز داشته باشم.

602

کد خبر: 888235

وب گردی

وب گردی