افتخارم انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی برای ادامه تحصیل است

دانشجوی کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان برای لیگ برتر جانبازان و معلولان کشوری در رشته پینگ پنگ به‌عنوان داور مسابقات دعوت شد.

محمدرضا ارشادی‌فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایسکانیوز، درباره این رقابت‌ها، اظهار کرد: «مسابقات لیگ برتر جانبازان و معلولان کشور با شرکت 11 تیم ازتاریخ چهارشنبه 29 آذر سال جاری تا امروز شنبه 2 دی ماه درسالن شهید عضدی مجموعه ورزشی امجدیه سابق برگزار می‌شود.

وی با بیان اهمیت بالای این دوره از رقابت‌ها اضافه کرد: این مسابقات حکم انتخابی تیم ملی پینگ پنگ جانبازان و معلولان جمهوری اسلامی ایران برای حضور در مسابقات آسیایی 2018 اندونزی را خواهد داشت که از حساسیت زیادی برخوردار است.

این دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی که در رشته مدیریت ورزشی مقطع کارشناسی ارشد واحد شیروان تحصیل می‌کند برای قضاوت این رقابت‌ها به تهران فراخوانده شده که پیش ازاین، داوری مسابقات قهرمانی کشور، پیشکسوتان در گرگان و لیگ برتر جوانان و نوجوانان کشور در ساری را برعهده داشته است.

ارشادی‌فر که از قهرمانان پارالمپیک بوده و از مسابقات ریودوژانیرو به‌دلیل حمایت از مردم مظلوم فلسطین از مبارزه با حریف اسرائیلی سرباز زده است به آنا گفت: جنایت‌های رژیم کودک کش اسرائیل در دل تاریخ به یاد خواهد ماند، درست است که از مسابقات پارالمپیک برزیل بخاطر عدم مبارزه با حریف اسرائیلی باز ماندم اما تمام تلاشم را برای المپیک 2020 ژاپن به‌کار می‌بندم تا برای کشورم افتخار آفرین باشم.

این ملی پوش پینگ پنگ جانبازان و معلولان که دارای بالاترین مدرک مربیگری و تربیت مدرس جهانی است درباره دلیل انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برای ادامه تحصیل، اظهار کرد: از اینکه شیروان دانشگاهی در این سطح و امکانات دارد به خودم می‌بالم و افتخارم انتخاب دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برای ادامه تحصیل است.

این ورزشکار 48 ساله پارالمپیکی که دارای شش مدال آسیایی و جهانی در رشته تنیس روی میز (پینگ پنگ) است از آرزوها و برنامه‌های آتی‌اش گفت: «تمام تلاش و تمریناتم برای رسیدن به مدال طلای پارالمپیک است و اینکه دخترانم که در رشته پینگ پنگ فعالیت دارند، همچون قبل بدرخشند و مایه افتخار این مرز و بوم شوند.»

کد خبر: 888236

وب گردی

وب گردی