دبیر هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان دبیر فعال هم اندیشی کشور شد

دبیر هم‌اندیشی دانشگاه آزاد اسلامی استان خوزستان بعنوان دبیر فعال هم اندیشی کشور از سوی مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی در مشهد مقدس انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، در گردهمایی سالانه دبیران هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی کشور که با حضور حجت‌الاسلام محمد محمدیان رئیس دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، دکتر منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، معاونت فرهنگی این وزارتخانه و رئیس مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی در مشهد مقدس برگزار شد، دکتر مهرداد افشون دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان بعنوان دبیر فعال کشوری برگزیده و با اهدا لوح از وی قدردانی شد.

افشون اکنون دبیر شورای نظاررت و هماهنگی سما استان خوزستان و معاون دانشگاه و رئیس مرکز آموزشی و فرهنگی سما واحد اهواز است که بعنوان دبیر هم‌اندیشی استادان دانشگاه آزاد اسلامی خوزستان با مرکز مربوطه همکاری می کند.

مرکز هم اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی سال 1380 با هدف ساماندهی فعالیت‌های علمی، آموزشی و فرهنگی استادان و ایجاد ارتباط میان تصمیم‌گیران و مدیران نظام با بدنه عظیم علمی کشور در نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه‌ها تشکیل و راه اندازی شد.

این مرکز از طریق ارتباط دوسویه با استادان و اعضای هیات علمی دانشگاه‌های سراسر کشور تلاش می‌کند تا به راهکارهای کاربردی و عملیاتی در حوزه‌های گوناگون علمی، آموزشی و فرهنگی دست یابد. این راهکارها می‌تواند برای مسئولان و برنامه ریزان نهادها، دستگاهها و سازمانهای مرتبط با این موضوعات، مفید بوده و گره‌گشای مسائل و مشکلات آنان باشد.

204

کد خبر: 888270

وب گردی

وب گردی