ثبت نام مسابقات موضوعی قرآنی آغاز شد

دومین دوره مسابقات حفظ موضوعی قرآن کریم با عنوان "نور باران" از سوی فرهنگسرای گلستان ویژه دانش آموزان پایه های هفتم، هشتم و نهم برگزار می شود.

به گزارش ایسکانیوز از مدیریت فرهنگی هنری منطقه 8 و فرهنگسرای گلستان، باتوجه به اینکه حفظ موضوعی و حفظ آیات منتخب قرآن کریم از جایگاه مهمی در انس و فراگیری به آموزه های دینی قرآن کریم برخوردار است.

با توجه به ضرورت آشنایی دانش آموزان با قرآن کریم و در راستای تحقق منویات و مطالبات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مسابقات قرآنی حفظ موضوعی آیات قرآن کریم "نور باران" ویژه دختران و پسران در دوره سنی به صورت شفاهی و در بین نوجوانان گروه سنی بین 12تا 15سال برگزار می‌شود.

خانواده‌های علاقمند برای شرکت فرزندانشان در این طرح قرانی می‌توانند از 3 دی ماه تا 20 دی ماه جهت پرکردن فرم ثبت نام به فرهنگسرای گلستان و خانه‌های فرهنگ منطقه هشت مراجعه کنند.

منبع مسابقات این طرح قرآنی آیات موضوعی و قرآن مجید است که به صورت شفاهی به همت فرهنگسرای گلستان به صورت رایگان چهارشنبه 27 دی ماه ویژه دختران و پسران در فرهنگسرای گلستان برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، مراسم اختتامیه و اهدای جوایز اولین دوره از مسابقات قرآنی «نورباران» سه شنبه 3 بهمن ماه همزمان با سالروز ولادت حضرت زینب کبری (س) در سالن اجتماعات فرهنگسرای گلستان برگزار خواهد شد و به سه نفر برگزیدگان اول هر پایه 150 هزارتومان کمک هزینه تحصیلی به همراه لوح تقدیر، نفردوم هر پایه 100 هزار تومان کمک هزینه تحصیلی به همراه لوح تقدیر و به نفرات برگزیده سوم هر پایه 75 هزار تومان کمک هزینه تحصیلی به همراه لوح تقدیر اهدا می‌شود.

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به دبیرخانه مسابقه «نورباران» به آدرس نارمک، میدان هلال احمر، خیابان گلستان، جنب پارک فدک، فرهنگسرای گلستان، طبقه دوم، معاونت آفرینش و اجرا مراجعه کنند.

502

کد خبر: 888445

وب گردی

وب گردی