از تساوی مقابل پدیده ناراحتم/ اگر اشتباه نمی کردیم، پیروز می شدیم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: پدیده در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی های زیبایی را به نمایش گذاشت ولی اگر در این بازی، اشتباه نمی کردیم، برنده بازی می شدیم.

مجید جلالی پس از تساوی یک-یک تیم فوتبال پیکان مقابل پدیده در هفته شانزدهم لیگ برتر اظهار داشت: از این تساوی بسیار ناراحتم چرا که به بازیکنانم تأکید کرده بودم محمد قاضی (مهاجم پدیده و زننده گل تساوی بازی) با چه شیوه ای به محوطه جریمه نزدیک شده و با پای چپ، شوت های خطرناکی می زند اما دقیقا به همین نحو گل خوردیم و چون هشدار داده بودم، از این اتفاق خیلی ناراحت هستم.

وی ادامه داد: ما تیم برتر میدان بودیم و باید 3 امتیاز بازی را کسب می کردیم. البته نباید از بازی خوب پدیده به سادگی عبور کنیم. این تیم در نیم فصل اول عملکرد بسیار خوبی داشت و بازی های زیبایی را به نمایش گذاشت ولی اگر در این بازی، اشتباه نمی کردیم، برنده بازی می شدیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان تصریح کرد: ما خوب بازی کردیم و این مسئله من را امیدوار می کند چون نشان می دهد در مسیر درستی قرار داریم. سعی می کنیم تیم را تقویت کنیم تا بتوانیم در کسب نتیجه نیز مانند گذشته موفق عمل کنیم.

604

کد خبر: 888530

وب گردی

وب گردی