میربابایی : عملکرد تیم ملی دختران در بازی های پاراآسیایی جوانان قابل توجه بود

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین گفت: عملکرد تیم ملی دختران در بازی های پاراآسیایی جوانان قابل توجه بود.

به گزارش ایسکانیوز، زهرا میربابایی، نایب رئیس انجمن تنیس روی میز جانبازان و معلولین در خصوص عملکرد تیم ملی دختران در بازی های پاراآسیایی جوانان امارات گفت‌وگویی انجام داد.

وی در این خصوص گفت: در این دوره از مسابقات با 6 ورزشکار شرکت کردیم و توانستیم به 2 نشان طلا، یک نقره و 3 برنز دست یابیم و یکی از نشان های طلای ما از کلاس پزشکی 5 بدست آمد و برای اولین بار بود که در این کلاس اعزام داشتیم.

میربابایی خاطر نشان کرد: در بازی های پاراآسیایی جوانان مالزی 3 ورزشکار داشتیم و به 2 طلای تیمی، یک طلا، یک نقره و یک برنز انفرادی دست پیدا کردیم و البته باید گفت در مسابقات امارات رقابت های تیمی در بخش نشسته برگزار نشد و شانس مدال ما در این بخش از دست رفت.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز افزود: با این وجود از عملکرد دختران ملی پوش رضایت داریم و با وجود اینکه بازی های در این دوره از مسابقات از سطح بالایی برخوردار بود، دختران توانمند کشورمان توانستند مسابقات خوبی را به نمایش بگذارند و عملکرد آنها در بای های پاراآسیایی جوانان قابل توجه بود.

وی گفت: بهمن ماه رقابت های باشگاهی و سال آینده رقابت های قهرمانی کشور را پیش رو داریم و پس از برگزاری این رویدادهای داخلی، یک دوره مسابقات انتخابی برگزار می کنیم تا بهترین نفرات را برای حضور در بازی های پاراآسیایی جاکارتا انتخاب نماییم.

میربابایی تصریح کرد: از میان ملی پوشان جوان کشورمان که در امارات حضور داشتند، افرادی هستند که پتانسیل حضور در تیم ملی بزرگسالان را نیز داشته باشند و این فرصت برای همه وجود دارد که شانس خود را برای ورود به تیم ملی امتحان کنند.

نایب رئیس انجمن تنیس روی میز افزود: کادر فنی تیم ملی در بخش دختران نیز تمام تلاش خود را در این مدت به کار گرفتند تا تیمی آماده به مسابقات اعزام کنند. از زحمات خانم ها اشرف بلوچی و زهرا کرم زاده، کادر فنی تیم ملی تشکر می‌کنم.

601

کد خبر: 888599

وب گردی

وب گردی