هاشمی: امیدواریم زلزله تهران موجب توجه مسئولان برای تامین امکانات شود

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابراز امیدواری کرد که زلزله هفته گذشته تهران موجب برانگیخته شدن توجه مسئولان برای تخصیص اعتبارات و تامین امکانات شود.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از ایرنا، محسن هاشمی در سی و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران افزود: با توجه به زلزله هفته گذشته لازم می دانم از همه عوامل موثر در مدیریت بحران برای بازگشت آرامش به شهروندان تشکر کنم و امیدواریم که این حادثه موجب برانگیخته شدن توجه مسئولان نظام به موضوع خطیر زلزله و تخصیص اعتبارات و تامین امکانات موردنیاز شود.
وی اظهار کرد: اکنون از نظر امداد ونجات برای زلزله هآامادگی نسبی داریم اما اگر تعداد مصدومان حادثه زیاد باشد، امکانات موجود کافی نیست و باید برای اطمینان مردم اعتبارات کافی دراین زمینه تخصیص داده شود.
زلزله ای به بزرگی 5.2 ریشتر ساعت 23:27 روز چهارشنبه 29 آذر شهر تهران را لرزاند.
کانون این زمین ‌لرزه 3 کیلومتری شهرستان ملارد در مرز استان های تهران و البرز بود.
رییس شورای اسلامی شهر تهران همچنین با تبریک میلاد عیسی مسیح و محدث بزرگ تشیع عبدالعظیم حسنی گفت: ویژگی مشترک این 2 شخصیت بزرگ، اخلاق نرم و توصیه به مدارا است.
وی افزود: عیسی بن مریم که در مقدس ترین اماکن جهان و با معجزه ای بی نظیر زاده شد، به روایت قرآن کریم در بدو تولد با انسانها سخن گفت و آنها را به وحدت و توحید دعوت کرد.
هاشمی تصریح کرد: زندگانی عیسی مسیح سراسر مهربانی و مددجویی از کودکان، بیماران، نیازمندان و محرومان است، پیام ماندگار ایشان، جهانی عاری از خشونت ونامهربانی است.
وی با تبریک میلاد عبدالعظیم حسنی(ع) نیز گفت: ایشان که از نوادگان امام حسن مجتبی(ع) هستند، هم عصر امام رضا، امام جواد و امام دهم شیعیان محسوب می شدند و از سوی این امام همام به عنوان نماینده به سوی ایران و شهر ری فرستاده شدند.

705

کد خبر: 888606

وب گردی

وب گردی