جهرمی: اپراتور نباید از اطلاعات مشتریانش استفاده کند

وزیر ارتباطات با تاکید بر ضرورت حفظ اطلاعات شخصی کاربران توسط اپراتورها گفت: اپراتور بی‌جا می‌کند اطلاعات مشتریانش را در اختیار دیگران می‌گذارد؛ حتی خودشان هم نباید از این اطلاعات استفاده کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ محمدجواد آذری جهرمی - وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات - امروز در همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه با تجلیل از مدیران این وزارتخانه در دوره چهار ساله دولت یازدهم اظهار کرد: در این دوره شاخص‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات رشد بی‌نظیری در حوزه‌های پهن باند، ایجاد اشتغال، تسهیل مقررات، تثبیت ساختار وزارت ارتباطات داشتند که توسط مدیران توانمند این وزارت رقم خورد.

او با بیان اینکه هر زمانی ضرورت‌های خود را دارد گفت: در چهار سال دولت دوم تیم جدیدی برای توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات لازم بود و نیازمندیم تا در این عرصه مدیرپروری انجام شود تا در دوره بعدی کار را به جوانان بسپاریم.

آذری جهرمی ادامه داد: بنا داریم که از معاونان و مدیران مجموعه وزارت ارتباطات برای انجام امور استفاده کنیم. همچنین استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان را در برنامه داریم.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتقاد از برخی اقدامات اپراتورها در زمینه در اختیار گذاشتن اطلاعات کاربران در اختیار شرکت‌های تبلیغاتی گفت: اپراتور بی‌جا می کند اطلاعات مشتریانش را در اختیار دیگران می گذارد. حتی خودشان هم نباید از این اطلاعات استفاده کنند.

منبع: ایسنا

401

کد خبر: 888639

وب گردی

وب گردی