کشف بیش از یک تن مواد مخدر در سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس مواد مخدر سیستان و بلوچستان از کشف محموله یک تن و ۷۷۷ کیلوگرمی مواد افیونی توسط جان برکفان نیروی انتظامی در استان خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمدرضا نصیری در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس مواد مخدر استان سیستان و بلوچستان در شهرستان مهرستان در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی های گسترده به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در منطقه «آشار» در محور مهرستان به سرباز دست پیدا کردند.

وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان های عملیاتی پلیس موادمخدر در شهرستان مهرستان با نیابت قضائی به منطقه موردنظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقف سه دستگاه خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری ۵ قاچاقچی شدند.

سرهنگ نصیری در ادامه اظهار داشت: ماموران در بازرسی از خودروهای سوداگران، موفق به کشف یک تن و ۶۲۳ کیلوگرم تریاک، ۱۳۶ کیلوگرم مرفین، ۱۸ کیلوگرم کراک و یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان شدند.

رئیس پلیس موادمخدر سیستان و بلوچستان با هشدار به خانواده ها در خصوص معضلات و پیامدهای موادمخدر، تصریح کرد: از شهروندان تقاضا می کنیم هرگونه اخبار و اطلاعات خود مبنی بر نگهداری و خرید و فروش مواد مخدر را از طریق شماره تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند تا نسبت به برخورد با اخلال گران در کمترین زمان اقدام شود.

901

کد خبر: 888708

وب گردی

وب گردی