قهرمانی علی هاشمی در مسابقات جهانی وزنه برداری افتخاری بزرگ برای دانشگاه آزاد اسلامی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام گفت: قهرمانی علی هاشمی دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام در مسابقات وزنه برداری جهان افتخاری بزرگ برای ایران اسلامی، مردم استان ایلام و دانشگاه آزاد اسلامی و الگویی موفق برای جوانان است .

به گزارش ایسکانیوز، شهریار عباسی به همراه مسئول نهاد رهبری در دانشگاه های آزاد اسلامی استان ایلام و جمعی از اساتید و کارکنان واحد ایلام در دیدار با این قهرمان با اخلاق جهان تصریح کرد: رسیدن به قله های افتخار آفرینی در جهان توسط یک جوان روستایی نوید بخش این پیام است که محرومیت نمی تواند باعث رسیدن به قهرمانی و پیشرفت در همه زمینه ها شود.

وی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی یکی از معتبرترین دانشگاه های جهان است که نگاه مسئولان این دانشگاه به ورزش قهرمانی و تسهیل در رسیدن ورزشکاران به قهرمانی مثال زدنی است و این دانشگاه در کنار علی هاشمی دانشجوی واحد ایلام و قهرمان جهان برای پیشرفت های ورزشی و علمی قرار می گیرد.

وی بیان کرد : همه مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی همراه مردم ایران اسلامی خرسند از قهرمانی این جوان ایلامی در مسابقات جهانی وزنه برداری بودند به طوریکه دکتر فرهاد رهبر ریاست عالیه دانشگاه جزء اولین مقامات کشوری بود که پیام تبریک برای قهرمانی این ورزشکار بااخلاق صادر کرد .

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام بیان کرد: تمام امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام از جمله سالن ها و امکانات ورزشی در اختیار علی هاشمی و سایر ورزشکاران استان قرر می گیرد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه‌های آزاد اسلامی استان ایلام نیز گفت: قهرمانی شما در مسابقات جهانی دل رهبری و مردم ایران اسلام را شاد کرد و ما مفتخریم که دانشجویی همچون شما در دانشگاه آزاد اسلامی مشغول تحصیل هستید.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی همتی تصریح کرد: حضرت علی (ع) و پوریای ولی نمونه‌های بارز از مردانی ، اخلاق‌مداری و قدرت جسمانی هستند که بایستی این بزرگواران به‌عنوان الگوی ورزشکاران در همه مراحل زندگی قرار گیرند.

وی گفت: علم، اخلاق مداری، رفتار نیکو و... شاخصه‌های مهم انسانیت هستند و افرادی که به این شاخصه ها مزین هستند در طول تاریخ ماندگار می‌شوند.

علی هاشمی قهرمان وزنه‌برداری جهان و دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ایلام نیز ضمن تقدیر از حضور مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام در مراسم استقبال و پیگیر وضعیت تحصیلی خود گفت: ادامه تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی یکی از اولویت‌های من است و از حمایت‌های بی‌دریغ مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی علی الخصوص پیام دلگرم کننده دکتر فرهاد رهبر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سپاسگزارم.

در پایان این دیدار لوح تقدیر دکتر فرهاد رهبر ریاست عالیه دانشگاه آزاد اسلامی به علی هاشمی قهرمان وزنه برداری جهان و دانشجوی واحد ایلام تقدیم شد

کد خبر: 888714

وب گردی

وب گردی