کشف بیش از یک تن انواع مواد مخدر در جنوب سیستان و بلوچستان

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر سیستان و بلوچستان گفت: یک تن و 777 کیلوگرم انواع مواد مخدر در شهرستان مهرستان در درگیری مسلحانه از سه دستگاه خودرو کشف و پنج قاچاقچی نیز دستگیر شدند.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ محمدرضا نصیری روز یکشنبه اظهار داشت: یگان های عملیاتی پلیس موادمخدر سیستان و بلوچستان در شهرستان مهرستان در اقدامی اطلاعاتی با ردزنی های گسترده به سرنخ هایی از حمل محموله سنگین موادمخدر توسط سوداگران مرگ در منطقه آشار در مسیر مهرستان - سرباز دست یافتند.
وی افزود: پس از تکمیل تحقیقات پوششی و نامحسوس، یگان های عملیاتی پلیس موادمخدر در شهرستان مهرستان با نیابت قضایی به منطقه مورد نظر اعزام و در یک درگیری مسلحانه با قاچاقچیان، موفق به توقف سه دستگاه خودرو حامل مواد افیونی و دستگیری 5 قاچاقچی شدند.
وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروهای سوداگران، موفق به کشف یک تن و 623 کیلوگرم تریاک، 136 کیلوگرم مرفین، 18 کیلوگرم کراک و یک قبضه سلاح کلاش و یک قبضه کلت کمری به همراه مهمات مربوطه از قاچاقچیان شدند.
به گزارش ایرنا شهرستان مهرستان با دارا بودن چهار دهستان، 2 بخش مرکزی و آشار و یک شهر در 457 کیلومتری جنوب شرق زاهدان مرکز سیستان و بلوچستان و در همسایگی کشور پاکستان واقع شده است.

کد خبر: 888785

وب گردی

وب گردی