برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب قانونی اولویت مهم پلیس

فرمانده انتظامی شرق استان تهران گفت: برخورد با مخلان نظم و امنیت جامعه در چارچوب و ساختار قانونی اولویت مهم پلیس در استان به حساب می‌آید.

به گزارش ایسکانیوز، سردار عبدالرضا ناظری در جلسه شور ستادی استان با تقدیر از عملکرد مقتدرانه پلیس در ماموریت طرح ذوالفقار ۹۶ بیان داشت:تامین نظم و امنیت یکی از خطیر ترین ماموریت هایی است که بر عهده پلیس گذاشته شده و ما باید با تلاش های خود این وظیفه را به نحو احسن انجام دهیم چرا که همه امور فقط در سایه امنیت می تواند به سر انجام خوبی برسد.

وی با تاکید بر رعایت نظم و انضباط و توجه به مسائل و موضوعات انتظامی توسط کارکنان، لازمه اجرای دقیق و به موقع ماموریت های پلیس را نظم و انضباط عنوان و افزود:ایجاد امنیت کار بسیار سخت و زمان بری است و هر لحظه باید اشراف لازم بر تهدیدات و آسیب ها را داشته باشیم و بر اساس آنها برنامه ریزی کنیم.

سردار ناظری آرامش و آسایش مردم را در سایه تلاش و زحمات کارکنان نیروی انتظامی و اقتدار پلیس دانست و تصریح کرد: مردم بزرگترین پشتوانه نظام مقدس اسلامی هستند و حمایت مردم از اقدامات پلیس و رعایت کردن قوانین و مقررات، موجب آرامش عمومی و افزایش احساس امنیت اجتماعی خواهد شد.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه پلیس در جامعه به عنوان نماد و الگوی نظم و انضباط است، گفت: برای اجرای یک ماموریت صحیح داشتن انضباط ظاهری و معنوی لازمه یک نیروی پلیس مقتدر در انجام ماموریت هاست.

سردار ناظری با بیان اینکه همه سازمان ها و ادارات با همکاری و تعامل راهبردی با نیروی انتظامی می توانند معضلات و آسیب ها را در جامعه کاهش دهند، اظهار کرد: باید تلاش جدی درکاهش آسیب ها داشته باشیم و این امر با داشتن ارتباط فرهنگی واجتماعی نیروی انتظامی با سایر ادارات تحقق می یابد.

فرمانده انتظامی استان در پایان با تاکید بر استمرار اجرای طرح های مختلف ارتقاء امنیت اجتماعی در طول سال گفت: برقراری امنیت در سطح جامعه در ابعاد مختلف بسیار حائز اهمیت است و برخورد با مخلان نظم و امنیت در چارچوب و ساختار قانونی اولویت مهم پلیس به حساب می‌آید.

پایگاه خبری پلیس

705

کد خبر: 888810

وب گردی

وب گردی