مراحل درمان سعید پاژخ با جدیت دنبال می شود

در پی دستور مسعود سلطانی فر مبنی بر انجام اقدامات و حمایت‌های لازم برای درمان سعید پاژخ بازیکن سابق فوتبال، فدراسیون پزشکی ورزشی در اسرع وقت مراحل درمان وی را تحت نظر گرفت.

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، یکی از بستگان سعید پاژخ با بیان این که حال جسمانی این ورزشکار مساعد نیست، گفت: در پی دستور دکتر مسعود سلطانی‌فر مبنی بر انجام اقدامات و حمایت‌های لازم برای درمان سعید پاژخ بازیکن سابق فوتبال، فدراسیون پزشکی ورزشی در اسرع وقت مراحل درمان وی را تحت نظر گرفت و مراحل درمان با جدیت دنبال می شود.

همسر خواهر سعید پاژخ با اشاره به بیماری پنفیگوس و احتمال قطع شدن پاهای این ورزشکار گفت: تا پیش از این احتمال قطع پا از مچ وجود داشت اما اکنون پس از 6 جلسه درمان و اکسیژن رسانی به پا این احتمال کاهش پیدا کرده است.
وی با بیان این که هر جلسه از درمان چهارصد هزار تومان هزینه در بر دارد، افزود: با قول مساعدت دکتر نوروزی نگرانی از بابت هزینه‌های درمان نداریم.
سید رضا واقفی همچنین بیماری پوستی پاژخ را مورد توجه قرار داد و گفت: سعید دوازده سال پیش به این بیماری دچار شد و پس از طی چند مرحله، به علت بالا بودن مخارج، درمان متوقف شد و اکنون به دلیل مصرف بالای دارو به پوکی استخوان شدید نیز دچار است.
وی ادامه داد: از زحمات دکتر نوروزی و پیگیری‌های وزیر ورزش و جوانان تشکر می‌کنیم چرا که در این مدت کوتاه هر آن چه در توان داشتند گذاشتند و پس از رسانه‌ای شدن وضعیت پاژخ بسیاری از دوستان و ورزشکاران پیگیر حال او هستند.

602

کد خبر: 888897

وب گردی

وب گردی