انصاری‌فرد و آزمون جزو بهترین لژیونرهای آسیایی در اروپا لقب گرفتند

در یک گزارش که به عملکرد لژیونرهای آسیایی در اروپا پرداخته نام 2 ملی‌پوش کشورمان به چشم می‌خورد.

به گزارش ایسکانیوز، سایت فوتبال ترایب در گزارشی به ارزیابی لژیونرهای آسیایی در اروپا پرداخته است و در این گزارش که ملاک ارزیابی آن عملکرد بازیکنان در سال 2017 میلادی است نام سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد دو ملی‌پوش فوتبال کشورمان هم دیده می‌شود.

یویا کوبو: ستاره 19 ساله ژاپنی پس از ترک تیم کیوتو به تیم یانگ بویز سوئیس پیوست و با توجه به توانایی این بازیکن و عملکردش در خط حمله به تیم خنت بلژیک پیوست و در این تیم هم موفق شد نظرات زیادی را به سمت خود جلب کند. او گل‌های خوبی برای تیمش در بازی‌های لیگ بلژیک زده و موفق شده امتیازات زیادی را برای خنت جمع کند. این بازیکن همچنین 2 گل هم برای ژاپن در مقدماتی جام جهانی زده است.

کی‌وون چانگ‌هون: ستاره فوتبال کره جنوبی رشد خوبی را در سال 2017 از خود نشان داد و موفق شد به تیم سوآنسی برود و پس از درخشش در این تیم هم به لیگ فرانسه پیوست و این بازیکن عملکرد خوبی در سال 2017 داشته است.

سردار آزمون: ستاره جوان فوتبال ایران جزو بهترین‌های تیم ملی کشورش به حساب می‌آید و در روستوف عملکرد خوبی داشته به طوری که در لیگ قهرمانان اروپا درخشش داشت و تیم‌های بزرگی مثل لاتزیو و لیورپول خواهان جذب او بودند اما این بازیکن ترجیح داد در کنار بردیف مربی خودش حضور داشته باشد. او اما فصل را خوب آغاز نکرد هر چند که هر چه رفته رفته آماده‌تر شد وضعیت بهتری داشت به طوری که در لیگ قهرمانان اروپا 2 گل زد و 2 پاس گل داد و در مسیر راهیابی ایران به جام جهانی از مهره‌های کلیدی بود.

شین‌جی اوکازاکی: ستاره فوتبال ژاپن در سال 2017 عملکرد خوبی در تیم لسترسیتی داشت و از بازیکنان مؤثر این تیم انگلیسی به حساب می‌آمد. این بازیکن در سال جاری میلادی 9 گل برای تیمش زد و 2 پاس گل داد.

کریم انصاری‌فرد: این بازیکن در سال 2017 عملکرد پررنگی در لیگ یونان داشت به طوری که در ژانویه سال جاری به المپیاکوی یونان رفت به طوری که به روند صعودی این تیم پرافتخار کمک شایانی کرد. هر چند که در لیگ قهرمانان اروپا او در ترکیب اصلی تیمش نبود اما با عوض شدن مربی تیم شانس به کریم رو کرد چرا که این مربی اعتقاد ویژه به او دارد و انصاری‌فرد هم توانسته در 11 بازی تیمش 7 گل بزند.

یوتو ناگاموتو: بازیکن ژاپنی تیم اینترمیلان یکی از بهترین لژیونرهای فوتبال آسیا در اروپا به حساب می‌آید. او در اینترمیلان و لیگ معتبری همچون کالچوی ایتالیا بازی می‌کند و روند صعودی در این تیم دارد. هوانگ هی‌چانگ: این بازیکن در سال 2017 رشد چشمگیری داشت به طوری که در 21 سالگی به سالزبورگ پیوست و 6 گل در 11 بازی برای این تیم زد اما بدشانس بود که از ناحیه کشاله مصدوم شد.

602

کد خبر: 888924

وب گردی

وب گردی