ایلخان نوری مازندرانی رئیس فدراسیون نجات غریق شد/ پایان رسمی صدارت 28 ساله میرسلیم

در پایان مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق، ایلخان نوری مازندرانی با کسب 43 رای به عنوان رئیس جدید این فدراسیون انتخاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، مجمع انتخاباتی فدراسیون نجات غریق صبح امروز در آکادمی ملی المپیک برگزار شد. غلامرضا شعبانی بهار معاونت ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ریاست مجمع را بر عهده داشت. شاهرخ شهنازی دبیر کمیته ملی المپیک نماینده کمیته بود و محمدشروین اسبقیان رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها نیز در مجمع حضور داشتند.
در این انتخابات 7 کاندیدا به نام‌های فاطمه ابوالقاسمی، محمد رضی، احمد سعادتمند، عبدالعظیم عزیزخانی، نادر غنی زاده، احمد گواری، ایلخان نوری مازندرانی برای ریاست فدراسیون نجات غریق با یکدیگر رقابت می‌کردند.

احمد گواری، احمد سعادتمند، فاطمه ابوالقاسمی و محمد رضی 4 کاندیدا از 7 کاندیدای فوق در مجمع غیبت داشتند که از این جمع سعادتمند نامه انصراف خود از انتخابات را به دبیر مجمع داده بود.

در ابتدای مجمع نیز عبدالعظیم عزیزخانی نیز از حوضر در انتخابات کناره گیری کرد تا در نهایت انتخابات میان دو کنادیدای باقی مانده به نام های نادر غنی زاده و ایلخان نوری مازندرانی برگزار شود.

در پایان رای گیری، ایلخان نوری مازندرانی با کسب 43 رای به عنوان رئیس جدید فدراسیون نجات غریق در چهار سال آتی انتخاب شد.

602

کد خبر: 888972

وب گردی

وب گردی