راه اندازی سامانه آیداتیس برای مراکز سوء مصرف مواد/سهولت دسترسی به پرونده و داروهای مصرفی بیمار

جلسات آموزشی سامانه آیداتیس توسط دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با حضور مدیران مراکز درمان سوء مصرف مواد و سرپرست واحد امور داروهای اعتیادآور این دانشگاه برگزار شد.   

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی، جلسات آموزشی سامانه آیداتیس با حضور مدیران مراکز درمان سوء مصرف مواد و سرپرست واحد امور داروهای اعتیادآور معاونت غذا و دارو این دانشگاه برگزار شد.

سامانه آیداتیس جهت وارد کردن مشخصات بیماران مراکز درمان سوء مصرف مواد، سهولت دسترسی به پرونده بیماران و داروهای مصرفی بیمار راه اندازی شده است که جلسات آموزشی جهت آموزش استفاده از سامانه و طرح مشکلات پیش آمده در نحوه استفاده از سامانه برگزار شد.

در این جلسات که با حضور مدیران مراکز و طراحان سامانه برگزار شد، نظرات اجرایی جهت اصلاح و اقدام به سمع مدیر و طراح پروژه آیداتیس رسید و مقرر شد پیشنهادات فنی مطرح شده توسط برخی مراکز در کمیته فنی مربوطه طرح و بررسی گردد.

جلسات آموزشی آیداتیس بیست و شش و بیست وهفتم آذر ماه به مدت دو روز در سالن آمفی تئاتر دانشکده داروسازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی برگزار شد.

701

کد خبر: 888986

وب گردی

وب گردی