بازنشر «خاطرات افسردگی» در کتابفروشی ها/راهکار درمان افسردگی در یک کتاب

چاپ سوم کتاب «ظلمت آشکار»؛ خاطرات افسردگی اثر ویلیام استایرن با ترجمه افشین رضاپور منتشر شد.

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایسکانیوز، نشر ماهی به تازگی چاپ سوم کتاب ظلمت آشکار؛ خاطرات افسردگی / ویلیام استایرن، ترجمه افشین رضاپور، ویرایش مهدی نوری و احمدرضا قائم‌مقامی را روانه بازار نشر کرد.

ویلیام استایرن، نویسنده‌ امریکایی که در دهه‌های شصت و هفتاد میلادی با رمان‌هایی چون انتخاب سوفی به شهرت رسیده بود، در شصت‌ و چند سالگی به افسردگی حاد مبتلا شد. این افسردگی به‌قدری شدید بود که او را ماه‌ها کاملاً از کار باز داشت و حتی به فکر خودکشی هم انداخت. استایرن، بعد از بهبود، خاطراتش از این دوران را در قالب کتاب کوچک ظلمت آشکار نوشت، کتابی که آوازه‌ی او را در دهه‌ی پایانی عمرش دوچندان کرد. این کتاب با شرح سفر استایرن به پاریس در سال ۱۹۸۵ شروع می شود؛ سفری که به خاطر تشدید بیماری‌اش برای او اهمیت بسزایی داشت و کمک زیادی به درمانش کرد.

درباره این کتاب می خوانیم:

خواندن این کتاب مختصر را به هر کسی که افسردگی دارد یا کسانی اطرافش افسردگی داشته‌اند یا دلش می‌خواهد بیش‌تر درباره افسردگی بداند پیشنهاد می‌کنیم.

چاپ سوم «ظلمت آشکار» خاطرات افسردگی نوشته ویلیام استایرن با ترجمه افشین رضاپور در ۷۲ صفحه پالتویی با قیمت ۷۰۰۰ تومان منتشر شد.

502

کد خبر: 889012

وب گردی

وب گردی