سرمایه گذاران  بخش مسکن از طریق بورس سرمایه گذاری کنند/ صندوق زمین و ساختمان گزینه جذاب برای سرمایه گذاری

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: صندوق زمین و ساختمان به عنوان یکی از گزینه های جذاب برای سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاری در حوزه مسکن است.

شاپور محمدی، رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در گفت و گو با خبرنگار گروه اقتصادی ایسکانیوز درباره مذاکرات و همکاری های اخیر سازمان بورس و اوراق بهادار با صندوق زمین و ساختمان گفت: این امر به عنوان موضوعی تلقی می شود که از سوی بانک مسکن مطرح و پیگیری شد و قادر به راه اندازی صندوق زمین و ساختمان بود.

محمدی اظهار داشت: طی چند وقت گذشته بانک مسکن موفق به راه اندازی اوراق رهنی بود که می توان گفت بانک مسکن در این زمینه ها و نیز کمک جهت خروج مسکن از رکود بسیار موفق عمل کرد.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار گفت: صندوق زمین و ساختمان که با همکاری سازمان بورس به کار گرفته شد تاکنون با عملکرد مثبتی همراه بوده است.

او افزود: ما معتقد به متنوع شدن ابزارها در بازار سرمایه هستیم، چراکه ضمن کمک ابزارها به بخش مسکن جهت رونق، به سرمایه گذاران کمک خواهد کرد تا فرصت متفاوتی را برای سرمایه گذاری تجربه کنند.

محمدی گفت: سرمایه گذاران باید بتوانند تا در حوزه مسکن از طریق بازار سرمایه سرمایه گذاری کنند؛ همانطور که باید بتوانند در زمینه طلا و اوراق از طریق این بازار سرمایه گذاری کنند.

رئیس سازمان بورس و اوراق بهادار در پایان خاطرنشان کرد: صندوق زمین و ساختمان به عنوان یکی از گزینه های جذاب برای سرمایه گذاری جهت سرمایه گذاری در حوزه مسکن است.

401

کد خبر: 889016

وب گردی

وب گردی