پنج دی آخرین مهلت ثبت نام عتبات دانشگاهیان / اعلام نتایج قرعه کشی 9 دی

اساتید دانشگاه‌ها، دختران دانشجو، متاهلین، پسران مجرد و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند تا 5 دی برای تشرف به عتبات ثبت نام کنند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛ حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان اعلام کرد: تاکنون 60 هزار نفر از دانشگاهیان سراسر کشور برای تشرف به عتبات در سایت لبیک ثبت نام کرده اند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد رضا فقیهی گفت: ثبت نام هجدهمین دوره عتبات دانشگاهیان از روز 25 آذرماه در سایتwww.labbayk.ir آغاز شده است و تا 5 دی ماه ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در هجدهمین دوره عتبات، پنج گروه از دانشگاهیان شامل اساتید دانشگاه‌ها، دختران دانشجو، متاهلین، پسران مجرد و کارمندان دانشگاه‌ها می‌توانند ثبت نام کنند.

فقیهی گفت: تاکنون آمار ثبت نام دانشجویان متاهل نسبت به متقاضیان گروه های دیگر بیشتر بوده است. همچنین استان تهران 22درصد ثبت نام کنندگان را به خود اختصاص داده که در مقایسه با استان های دیگر پیشتاز است.

وی درباره زمان و چگونگی قرعه کشی افزود: قرعه کشی عتبات بعد از پایان زمان ثبت نام به صورت اینترنتی انجام خواهد شد و نتایج 9 دی ماه از سایت لبیک اعلام می شود.

رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته ستاد با سازمان وظیفه عمومی ناجا، مجوز خروج از کشور دانشجویان مشمول اخذ و تسهیلات مالی نیز برای این سفر با همکاری بانک ملت و صندوق رفاه دانشگاهیان اعطا خواهد شد.

فقیهی ادامه داد: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات در هجدهمین دوره از بهمن ماه آغاز خواهد شد و تا اردیبهشت ماه سال آینده ادامه دارد و در این مدت 17 هزار نفر به عتبات اعزام می شوند.

کد خبر: 889071

وب گردی

وب گردی