ارسال ۳۰ کانکس از شهرضا به مناطق زلزله زده کرمانشاه

دبیر ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا گفت: ۳۰ کانکس از شهرستان شهرضا به مناطق زلزله زده کرمانشاه ارسال شده است.

به گزارش ایسکانیوز، سید احمد تقوی اظهار داشت: این ۳۰ کانکس به ارزش ۱۲۰ میلیون تومان به منطقه سرپل ذهاب ارسال شده است.

وی از آماده سازی شش کانکس دیگر برای ارسال به مناطق زلزله زده در شهرستان سر پل ذهاب خبر داد و افزود: پیش بینی می شود، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان، بیش از ۱۲ هزار واحد مسکونی در سر پل ذهاب را تعمیر و بازسازی کند.

دبیر ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا با بیان این که استان به عنوان معین شهر، سر پل ذهاب انتخاب ‌شده است، گفت: طبق آمار در این زلزله بیش از ۳۱ هزار واحد مسکونی به طور کامل تخریب و یا دچار خسارت کلی و جزئی شده است.

وی ادامه داد: همکاری نقش مهمی در رشد و شکوفایی جامعه داشته و دین اسلام نیز کمک به هم نوعان و همکاری در کارهای نیک را به مردم سفارش می کند.

تقوی با تقدیر از کمک های مردمی و ابراز احساسات مردم شهرستان شهرضا با زلزله زدگان استان کرمانشاه گفت: مردم شهرضا همواره در کمک به همنوعان خود پیشتاز بوده و این بار نیز تاکنون سنگ تمام گذاشته اند.

وی تصریح کرد: برای این که کمک های مردمی به صورت سازمان یافته به مناطق زلزله زده ارسال شود از خیران خواهشمندیم کمک های خود را با هماهنگی ستاد بحران شهرستان ارسال کنند.

دبیر ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا گفت: اداره گاز شهرستان شهرضا نیز برای همدردی با مناطق زلزله زده یک روز حقوق کارمندان خود را به مناطق زلزله زده اهدا کرد.

تقوی گفت: این ۳۰ کانکس از طرف ادارات و مردم از جمله تعداد ۱۰ کانکس توسط اصناف، ۸ کانکس از طرف اداره صنعت و بخش صنعتگران شهرستان، دو کانکس از طرف شهرداری، دو کانکس هلال احمر و تعداد هشت کانکس توسط مردم و خیران شهرستان به مناطق زلزله زده اهدا شد.

کمک ۶۰۰ میلیون ریالی مردم شهرضا به مناطق زلزله زده کرمانشاه

وی تصریح کرد: کمیته امداد هفت هزار و ۸۹۸ دست لباس، ۵۱۵ ست بهداشتی و ۵۴۰ مواد غذایی، و ۷۲۴ تخته پتو،۶۳۰ بطری آب معدنی به مناطق زلزله زده ارسال کرد.

دبیر ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا گفت: حدود ۴۰۰ میلیون تومان کمک های غیر نقدی به همراه ۲۱ میلیون تومان پول نقد از طرف مردم شهرستان شهرضا به مناطق زلزله زده ارسال شد.

وی اظهار داشت: هلال احمر شهرضا با کمک مردم نوع دوست این شهرستان تاکنون سه هزار تخته پتو، ۵۰۰ ست ظروف، یک تن پلاستیک، دو تن برنج، هفت هزار قوطی کنسرو، ۱۰۰ کارتن لوازم بهداشتی، ۱۰ بطری آب معدنی، دو تن سیب، ۵۰۰ کیلو حبوبات، دو تن خوراکی متفرقه، ۱۰ تخته فرش، ۳۰ دست رختخواب، ۶۰ کارتن شوینده ارسال کرده است.

تقوی ادامه داد: از مردم مومن و نوعدوست این شهرستان انتظار داریم کمک های اهدایی خود را به پایگاه های مربوطه در سطح شهر و روستا ارائه دهند و از ارسال مستقیم به مناطق زلزله زده خودداری کنند.

دبیر ستاد شورای هماهنگی مدیریت بحران شهرستان شهرضا گفت: مردم شهرضا در کمک رسانی به مردم زلزله زده استان کرمانشاه همدلی و همراهی خود را نشان دادند و همچنان شاهد استمرار این حرکت نوع دوستانه هستیم.

منبع: مهر

901

کد خبر: 889152

وب گردی

وب گردی