حضور جوان نخبه انقلابی در رأس بسیج دانشجویی روح تازه ای به جنبش دانشجویی می دهد

بسیج دانشجویی 34 دانشگاه تهران بزرگ طی پیامی مشترک از زحمات داوود گودرزی قدردانی و برای دکتر نیک روش آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش ایسکانیوز به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، بسیج دانشجویی 34 دانشگاه تهران بزرگ طی پیامی مشترک از زحمات داوود گودرزی قدردانی و برای دکتر نیک روش آرزوی موفقیت کردند.

در بخش هایی از این پیام آمده است:

«امروز که پس از مدتها بی مهری و کم لطفی نسبت به سازمان بزرگ بسیج دانشجویی ، به لطف خداوند متعال و با تلاش های برادر ارجمند و دلسوز جناب آقای حاج داوود گودرزی این سازمان دانشجویی حرکتی نو را به سمت پیشرفت و تعالی شروع کرده است جای دارد تا از زحمات بی شائبه و پدرانه ایشان در طی سالهای خدمت در بسیج دانشجویی و نیز دو سال و نیم مسئولیت و سکانداری آن تشکر نماییم.

هیچگاه تلاش های ایشان در ایجاد رابطه ای صمیمانه با دانشجویان، حمایت های بی دریغ و به دور از مصلحت اندیشی از حرکت های دانشجویی، تلاش ایشان برای تدوین سند نوسازی، تشکیل قرارگاه شهید احمدی روشن و پیگیری های مجدانه ایشان برای قرارگاه کشوری راهیان نور و نیز اربعین دانشجویی را طی این سالها از یاد نخواهیم برد و همواره حضور مخلصانه ی ایشان را می ستاییم.

و اکنون به محضر برادر ارجمند دکتر محمدجواد نیک روش توفیق پذیرش این مسئولیت موثر و خطیر را تبریک می گوییم. امروز که پس از مدتها دغدغه رهبر معظم انقلاب در امر اعتماد به جوانان برای اداره امور تحقق یافته، حضور شما به عنوان جوان نخبه ی انقلابی با فکر تازه، نویدبخش فردایی بهتر و موفقیت هایی بیشتر است و جان تازه ای در کالبد جنبش دانشجویی می دمد.

ما امروز با حمایت از این انتخاب که به امید خداوند متعال سرسلسله ای بر حمایت های مسئولین از انتخاب های جوان است، اعلام می داریم که در این مسیر همراه و در کنار شما خواهیم بود تا با اصلاح نگاه های نادرست به مجموعه بسیج دانشجویی و مدیریت جهادی همچون مسئولیت های گذشته خود بتوانید در طول مدت مسئولیت خدمات ارزنده و موثری را برای کشور عزیزمان رقم بزنید.

همچنین این انتخاب را به تمام دانشجویان بسیجی سراسر کشور تبریک گفته و از همه دعوت می نماییم تا تمام توان خود را بار دیگر برای اعتلای آرمان های نظام اسلامی و بسیج دانشجویی که فرزند و یادگار امام راحل (قدس سره) است بکار گیرند و در این راه از ملامت هیچ ملامت کننده ای نهراسند.»

کد خبر: 889153

وب گردی

وب گردی