نخستین نمایشگاه بین‌ المللی جایگاه های سوخت گشایش یافت

نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته امروز یکشنبه با حضور جمعی از مقامات و کارشناسان انرژی و سوخت و صاحب نظران این حوزه در تهران گشایش یافت.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز؛ در آیین افتتاحیه این نمایشگاه، رییس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران، رییس سازمان زیباسازی شهرداری و رییس انجمن جایگاه داران سوخت کشور حضور داشتند.
این نمایشگاه با هدف تبادل دانش و فن آوری و همچنین برقراری تعامل و هم اندیشی بین شرکت های مربوط از سوم تا ششم دی ماه جاری در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران آماده بازدید عموم علاقمندان است.
بر اساس اعلام مدیر عامل مرکز مطالعات و برنامه ریزی جایگاه های سوخت کشور، در این نمایشگاه ارگان‌های وابسته با هدف تبادل تجربه و تعامل گسترده تر با یکدیگر و نیز به روز رسانی فن آوری و دانش در بخش جایگاه‌های عرضه سوخت و صنایع وابسته حضور دارند.
علی منشی در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت: در نخستین نمایشگاه بین المللی جایگاه‌های سوخت و صنایع وابسته شرکت‌های داخلی معتبر نیز حضور دارند.
او با تاکید بر اینکه، بر اساس برنامه چشم انداز ۱۴۰۰ ، تصدی گری دولت در این حوزه کاهش می یابد، افزود: پیش بینی می کنیم که با بر پایی این نمایشگاه پیوند گسترده‌ای در بخش های دیربط ایجاد شود و بر پایی این نمایشگاه نقش تاثیرگذاری در توسعه کسب و کار در این بخش ایفا کند.
منشی توسعه فضای کسب و کار، انتقال دانش و تجربه و بروزرسانی تجهیزات مربوط را از اهداف مهمی بیان کرد که این نمایشگاه دنبال می کند.
در حاشیه این نمایشگاه همایش فرصت های سرمایه گذاری در صنعت جایگاه داری نیز برگزار می شود.
402

کد خبر: 889171

وب گردی

وب گردی