هفت کاروان دانشجویی از آذربایجان غربی عازم عتبات عالیات می شوند

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آذربایجان غربی گفت: هفت کاروان دانشجویی از آذربایجان غربی عازم عتبات عالیات می شوند.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام غلامرضا اسم حسینی افزود: در دوره هفدهم، 7کاروان درقالب دانشجویان ، کارمندان و اساتید دانشگاهی از دانشگاههای استان به عتبات عالیات اعزام خواهند شد.

وی به زمان ثبت نام عتبات دانشجویی اشاره کرد و گفت: ثبت نام دوره هفدهم از 25آذر شروع و تا 5 دی ادامه دارد و 9 دی قرعه کشی خواهد شد که اعزام از بهمن 96 تا اردیبهشت 97 ادامه خواهد داشت.

حجت الاسلام اسم حسینی تصریح کرد: در دوره هفدهم 7 کاروان شامل 2کاروان زمینی و 5 کاروان هوایی اعزام می شوند که از این تعداد به دانشگاه آزاد استان ،دانشگاه ارومیه و دانشگاه علوم پزشکی هر کدام یک کاروان و چهار کاروان به سایر دانشگاه های استان اختصاص داده شده است.

وی در گفت و گو با ایسنا ادامه داد: دوره شانزدهم اعزام به عتبات در قالب 5 کاروان دانشجویی انجام شده که این میزان این دوره افزایش یافته است.

حجت الاسلام اسم حسینی گفت: در دوره گذشته هزینه ثبت نام یک میلیون و 800 هزار تومان بود و برای این دوره هنوز قیمتی اعلام نشده است ولی احتمال دارد هزینه ثبت نام حدودا بین یک میلیون 800 هزار تومان تا یک میلیون و 900 هزار تومان اعلام شود.

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاههای آذربایجان غربی در خصوص ارائه وام برای سفر به عتبات عالیات دانشجویی گفت: برای سفر های زمینی یک میلیون و برای سفر های هوایی یک میلیون و 500 هزار تومان وام برای این سفر معنوی دانشجویی در نظر گرفته شده است.

کد خبر: 889173

وب گردی

وب گردی