حماسه 9 دی، نماد بصیرت، هوشیاری و عزت ملت است

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند با اشاره به اینکه 9 دی روز تقابل بصیرت با جهالت و قدرت طلبی است گفت: حماسه 9 دی نماد بصیرت ، هوشیاری ، عزت و استقلال ملت است.

به گزارش ایسکانیوز، حجت الاسلام سید حسن سیدی، اظهار کرد: حماسه 9 دی حماسه‌ای مردمی است که ثابت کردند که اگر تمام دنیا و دشمنان در برابر آنها بایستند آنان در برابر تمام دنیا خواهند ایستاد.

وی افزود: در این حماسه، مردم بحق سخن امام خمینی (ره) را که فرمودند: " مردم زمان ما از مردم زمان پیغمبر بهترند " را تفسیر کردند و نشان دادند که نسبت به مقدسات چگونه حساس هستند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی بیرجند در گفت و گو با ایسنا ادامه داد: حماسه نه دی یک فرهنگ منحصر به فرد و جواب محکمی به افراد بی بصیرتی بود که هیچ گاه جبهه خودی را از جبهه غیر خودی تشخیص ندادند و اگر هم دادند آتش بیار معرکه شدند.

سیدی افزود: این روز نیز مانند بسیاری از روزهای سرنوشت ساز برای ملت و تاریخ یک روز ماندگار شد روزی که همه دلسوزان به نظام پا به عرصه و میدان نهادند و یک صدا دفاع از ولایت را صدا زدند.

وی با بیان اینکه روز 9 دی روز تقابل بصیرت با جهالت و قدرت طلبی است، یادآور شد: مردم با بصیر ایران اسلامی باید همواره دشمن شناس باشند و گول شعارهای پوچ و فریب را نخورند و به فرموده امام بزرگوار همواره گوش به فرامین ولی فقیه زمان باشند تا آسیب نبیند.

کد خبر: 889217

وب گردی

وب گردی