مراسم تودیع و معارفه معاونین مطبوعاتی وزارت ارشاد برگزار می‌شود

مراسم تودیع و معارفه مراسم معاونین قدیم و جدید امور مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی فردا با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تودیع حسین انتظامی معاون سابق امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و معارفه محمد سلطانی‌فر معاون جدید امور مطبوعاتی ساعت ۱۴ فردا سه‌شنبه ۵ دی ماه با حضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در محل این معاونت در تهران برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، دوشنبه هفته گذشته حسین انتظامی در صفحه شخصی خود در توئیتر، محمد سلطانی‌فر را به‌عنوان جانشین خود معرفی کرد. وی در توئیت کوتاهی نوشت؛ «قرار است به‌زودی دکتر محمد سلطانی‌فر معاون مطبوعاتی وزارت ارشاد بشوند. سوابق موثر علمی و حرفه‌ای ایشان نویدبخش توسعه و ارتقاء کیفی رسانه‌هاست.»

حسین انتظامی سال ۹۲ و ابتدای دولت یازدهم با حکم وزیر وقت فرهنگ و ارشاد اسلامی به عنوان معاون امور مطبوعاتی و اطلاع‌رسانی این وزارتخانه منصوب شده بود.

پس از خداحافظی از معاونت مطبوعاتی درباره سمت جدید حسین انتظامی برخی شنیده‌ها حکایت از استمرار حضور او در حوزه‌های ستادی وزارت ارشاد دارد اما احتمال ورود انتظامی به ساختار اطلاع‌رسانی دولت نیز وجود دارد.

502

کد خبر: 889231

وب گردی

وب گردی