بازدید بازرسان هیات عالی نظارت منطقه هشت دانشگاه آزاد اسلامی از واحد گلپایگان

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان گفت:افزایش رشته‌های علوم پزشکی، سرآمد برنامه‌های بلند مدت واحد است.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر علیان رئیس تیم بازدید با معرفی جایگاه هیات عالی نظارت، اهداف و وظایف این هیات را در راستای اطلاع رسانی بی‌واسطه مشکلات دانشگاه‌‌ها به هیات امنا و هیات موسس دانشگاه آزاد اسلامی برشمرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی گلپایگان نیز تیم هیات نظارت را از نقاط قوت و بزرگترین آسیب‌های جدی که واحد با آن مواجه است آگاه کرد و خواستار استفاده بهینه از منابع واحد با نگرش توسعه پایدار و بلند مدت شد.

دکتر حمیدرضا خدایی با توجه به راه‌اندازی رشته‌ پرستاری با کمک خیرین شهرستان و پی‌گیری‌های مجدانه مهندس بختیار نماینده شهرستان، گفت: «افزایش رشته‌های علوم پزشکی، سرآمد برنامه‌های بلند مدت واحد است.»

در ادامه تیم اعزامی با نمایش فایلی به بررسی وضعیت مالی واحد از سال 91 تا 95 پرداختند و اطلاعات لازم را درباره تجزیه وتحلیل مالی واحد در اختیار هیات رئیسه قرار دادند.

پس از آن تیم اعزامی هیات نظارت منطقه‌ هشت از امکانات آزمایشگاهی، کارگاهی، رفاهی، ورزشی، کتابخانه و از دانشکده پرستاری که منطبق با نظر وزارت بهداشت در دست تکمیل است؛ بازدید کردند و دکتر خدایی نیز در مورد هریک، اطلاعات لازم را در اختیار تیم نظارت قرار داد.

در پایان، برای نتیجه‌گیری کلی جلسه‌ای با حضور هیات رئیسه واحد گلپایگان و تیم اعزامی برگزار شد و فرم‌های نظارت و ارزیابی تکمیل و نظرات تجمیع شد.

204

کد خبر: 889240

وب گردی

وب گردی