۲۳ شرکت توسعه‌ای ‌اقتصاد مقاومتی در استان کرمان فعالیت می‌کنند

معاون سیاسی و امنیتی استانداری کرمان گفت: ۲۳ شرکت توسعه‌ای جذب فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری در استان کرمان فعال شده است.

به گزارش ایسکانیوز، حمید ذکاء‌اسدی امروز عصر در بازدید از پنجمین نمایشگاه استانی کتاب جنوب استان کرمان در جمع خبرنگاران اظهار‌داشت: استان کرمان مفتخر است که شهر اقتصاد مقاومتی قلعه‌گنج مهر تائید مقام معظم رهبری را دارد.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان گفت: 23 شرکت توسعه‌ای جذب فعالیت‌های اقتصاد مقاومتی و سرمایه‌گذاری در استان کرمان فعال شده است.

وی با اشاره به بازدید از نمایشگاه کتاب جنوب استان کرمان افزود: در بازدیدی که از نمایشگاه انجام دادم استقبال بسیار خوبی از سوی مردم شده که نشان از علاقه مردم جنوب به کتاب و کتاب‌خوانی دارد.

ذکاء‌اسدی با بیان اینکه در این بازدید مشکلات غرفه‌داران اقتصاد مقاومتی را با حضورمسئولان منطقه بررسی شد، تصریح کرد: امیدوارم مشکلات آنها رفع شود و شهرستان جیرفت بتواند شهری نمونه در حوزه اقتصاد مقاومتی شناخته شود.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه کتاب در جنوب استان هرساله در جیرفت برگزار می‌شود و این موضوع باعث رضایت‌مندی مردم شده است گفت: از رده‌های مختلف سنی از جمله کودکان، بزرگسالان و غیره در این نمایشگاه استفاده شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار کرمان با بیان اینکه از مردم تقاضا می‌شود از این اتفاق فرهنگی بزرگ استقبال کنند، افزود: این نمایشگاه می‌تواند در زمینه پیشرفت فرهنگی برای مردم موثر باشد.

901

کد خبر: 889313

وب گردی

وب گردی